Gjest dårlig råd Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hva bruker disse bøkene å koste i sin helhet og må en kjøpe nye bøker hvert år eller ? Er det vanskelig å få tak i brukte ? Kan en få pensumliste før en begynner på skolen ? Takker for svar 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Skulle tro at det er mulig å finne pensum-liste på hjemmesiden til skolen. Vet ikke hvordan det er på din skole, men på universitetet er det egentlig nokså vanskelig å finne brukte bøker. 0 Siter
Gjest Tiona Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Mener jeg så noen brukte bøker til sykepleier her http://smp.zett.no/47/classified/classified?cId=101817 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Når man skal lære seg ting på et såpass høyt nivå er det vel et poeng med nye bøker sånn at du kan ha ditt system med understreking, notater i margen, gul utheving, grønn utheving osv...? 0 Siter
flowy Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Skulle tro at det er mulig å finne pensum-liste på hjemmesiden til skolen. Vet ikke hvordan det er på din skole, men på universitetet er det egentlig nokså vanskelig å finne brukte bøker. De er ganske dyre... Tror jeg brukte ganske mange tusen det første året. Jeg har noen til salgs hvis det kan være av interesse? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.