Åsemor Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Na na na... Nanananana! Prøver å nå frem til deg! Lalala... lalalalala... FOR EN JÆVLIG IRRITERENDE REKLAME!!!!! *grøss* Måtte bare få det ut. Hva er det egentlig reklame for? Han klarer iallefall ikke å nå frem til meg, eneste jeg får med meg er en stygg sang og en unge, med fæle grimaser, som får flaske i hodet. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Puh! Bra det ikke bare er meg Sangen høres ut som en parodi på Postgirobygget som i seg selv er ganske ille. Er vel reklame for retur av glassflasker elns... 0 Siter
Freya Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Enig, den er sykt irriterende og veldig stygg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 Hvem reklame er dette? Nei, om du ikke skjønte det ut fra sangen og beskrivelsen og han som sier hva det er reklame for, så har du sannsynligvis ikke sett den. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Ja, huff, den er rett og slett ekkel! 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Puh! Bra det ikke bare er meg Sangen høres ut som en parodi på Postgirobygget som i seg selv er ganske ille. Er vel reklame for retur av glassflasker elns... Er det den hvor en kaster flaska til himmels og den kommer tilbake, og til slutt får han en hel glasscontainer i hodet? Eller er det laget en ny glassinnsamler-reklame? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.