Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Na na na... Nanananana! Prøver å nå frem til deg!

Lalala... lalalalala...

FOR EN JÆVLIG IRRITERENDE REKLAME!!!!!

*grøss*

Måtte bare få det ut. Hva er det egentlig reklame for? Han klarer iallefall ikke å nå frem til meg, eneste jeg får med meg er en stygg sang og en unge, med fæle grimaser, som får flaske i hodet.

Gjest Grumpy
Skrevet

Puh! Bra det ikke bare er meg :) Sangen høres ut som en parodi på Postgirobygget som i seg selv er ganske ille. Er vel reklame for retur av glassflasker elns...

Skrevet

Hvem reklame er dette?

Nei, om du ikke skjønte det ut fra sangen og beskrivelsen og han som sier hva det er reklame for, så har du sannsynligvis ikke sett den.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ja, huff, den er rett og slett ekkel!

Gjest uten signatur
Skrevet

Puh! Bra det ikke bare er meg :) Sangen høres ut som en parodi på Postgirobygget som i seg selv er ganske ille. Er vel reklame for retur av glassflasker elns...

Er det den hvor en kaster flaska til himmels og den kommer tilbake, og til slutt får han en hel glasscontainer i hodet? Eller er det laget en ny glassinnsamler-reklame?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...