Gå til innhold

Hva kler jeg?

Gjest noen få kilo ekstra

Anbefalte innlegg

Gjest noen få kilo ekstra
Skrevet

Jeg ser ofte på disse Bli Ny i Klesveien programmene på TV. Noe sånt tør jeg ikke å stille opp på, heller ikke tilsvarende i ukeblader, er altfor sjenert. Men skulle gjerne ha noen tips i klesveien. Kanskje noen her har noen forslag jeg kan starte med?

Jeg er er kvinne på 165 høy, og er dessverre litt lubben rundt magen (ikke tjukk), har 7 kg for mye som har lagt seg bare rundt midjen. Må alltid kjøpe bukser i største størrelsen i butikkjedene. Ellers er jeg normal/slank (ansikt, armer, bein osv).

Jeg har passert 35, og selv om jeg liker bekvemme klær, har jeg en jobb der jeg bør kle meg "litt pent".

Slik det nå er, går jeg alltid med litt vide klær for å skjule magen. Syns det er stygt med ettersittende klær når man er litt lubben.

Finns det noen gode tips til hva som kan kle den "litt lubne"?

Skrevet

Vide klær gjoør vondt verre, alle ser u prøver å kle vekk kilo - og hvis du er tynn på overkroppen så ser nman jo ikke det. Finn noe som er figursydd og som fremhever midjen din. Hvis rumpe di er ok så kan det være kort, hvis ikek er det fint med for eks. figursydd dressjakke med lav knaping (kun 1 knapp) som går til ned på lårene.

Omsvøp-topp er også fint for å skjule bulemage.

Og klær i sort virker slankende. Unngå striper på tvers og flagrende gevanter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...