Gjest må jobbe litt da Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Har en vanlig jobb, jobber 100%. Har også en liten ekstrajobb, som tilsynsfører. Den jobben jeg gjør som tilsynsfører er svært viktig for et lite fosterbarn med store problemer. Nå er jeg gravid, og regner med å ha permisjon i litt under et år. Men kan jeg da jobbe som tilsynsfører? Det er snakk om 4 timer 6 ganger i året, men disse timene er da også svært viktig. Har prøvd å lese litt om det på trygdeetatens internettsider, og forstod såvidt et sted at jeg da kan bli trukket i permisjonspengene? Noen som vet eller har link til sted som forklarer ordentlig det her? 0 Siter
tiliti Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Kravet for å få penger er at du ikke har gjenopptatt yrkesaktivitet. Om dette egentlig kan sees på som yrkesaktivitet er en annen sak, tror jeg ville tatt en telefon til trygdekontoret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.