Gå til innhold

Slette det som tidligere er blitt søkt på

Anbefalte innlegg

Gjest bea24
Skrevet

Hei.

Jeg lurte på hva jeg kan trykke på for å slette det jeg tidligere har søkt på. Trenger ikke slette det helt fra maskinen, bare hindre det i å dukke opp i linjen jeg skriver på. Det er slitsomt synes jeg. Selv om jeg ser det er en ressurs for andre.

Har prøvd å gå inn på søk knappen, trygget på tilpass , og tatt vekk krysset som sier det skal lagres. Men det som allerede er blitt skrevet , er der enda. Noen som vet?

Veldig takknemlig for svar.

Mvh

Bea24

Skrevet

gå på tools - internet options - content - autocomplete - clear forms

Gjest bea24
Skrevet

gå på tools - internet options - content - autocomplete - clear forms

Tusen takk for svar Lalina.

Men content - er det generelt? Er det loggen jeg skal slette, eller midlertidige internettfiler?

For hvis jeg sletter loggen, kommer det likevel automatisk opp det jeg har søkt på. Ikke i adresselinjen - det forsvinner.

Men i søkemontorer.

Håper du orker å svare igjen.

Mvh

Bea24

Skrevet

Tusen takk for svar Lalina.

Men content - er det generelt? Er det loggen jeg skal slette, eller midlertidige internettfiler?

For hvis jeg sletter loggen, kommer det likevel automatisk opp det jeg har søkt på. Ikke i adresselinjen - det forsvinner.

Men i søkemontorer.

Håper du orker å svare igjen.

Mvh

Bea24

Innhold på norsk tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...