Gjest bea24 Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Hei. Jeg lurte på hva jeg kan trykke på for å slette det jeg tidligere har søkt på. Trenger ikke slette det helt fra maskinen, bare hindre det i å dukke opp i linjen jeg skriver på. Det er slitsomt synes jeg. Selv om jeg ser det er en ressurs for andre. Har prøvd å gå inn på søk knappen, trygget på tilpass , og tatt vekk krysset som sier det skal lagres. Men det som allerede er blitt skrevet , er der enda. Noen som vet? Veldig takknemlig for svar. Mvh Bea24 0 Siter
Lalina Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 gå på tools - internet options - content - autocomplete - clear forms 0 Siter
Gjest bea24 Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 gå på tools - internet options - content - autocomplete - clear forms Tusen takk for svar Lalina. Men content - er det generelt? Er det loggen jeg skal slette, eller midlertidige internettfiler? For hvis jeg sletter loggen, kommer det likevel automatisk opp det jeg har søkt på. Ikke i adresselinjen - det forsvinner. Men i søkemontorer. Håper du orker å svare igjen. Mvh Bea24 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Tusen takk for svar Lalina. Men content - er det generelt? Er det loggen jeg skal slette, eller midlertidige internettfiler? For hvis jeg sletter loggen, kommer det likevel automatisk opp det jeg har søkt på. Ikke i adresselinjen - det forsvinner. Men i søkemontorer. Håper du orker å svare igjen. Mvh Bea24 Innhold på norsk tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.