Gjest den ekte noor Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Har pakket bikinien, solfaktoren og bankkorten, men hva annet bør en sydenfarer ha med seg til Tyrkia? 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Passet må du ikke glemme, vettu. Og så kanskje noen ørsmå klesplagg til kveldsbruk. Jeg skal til Tyrkia om 5 uker. Gleder meg !! 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Kan være lurt å ta med seg noe mot diarè.Idoform f.eks. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Passet må du ikke glemme, vettu. Og så kanskje noen ørsmå klesplagg til kveldsbruk. Jeg skal til Tyrkia om 5 uker. Gleder meg !! Passet ja, det er jo kanskje en idè Har du noe greie på prisene på resturantene der nede? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Kan være lurt å ta med seg noe mot diarè.Idoform f.eks. Har startet med noen tabletter allerede, får håpe det hjelper:) 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Har startet med noen tabletter allerede, får håpe det hjelper:) Vi får håpe det.God tur da:o) 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Tøfler eller ullsokker - det er ofte ISKALDE flishulv inne i leilighetene. Duk og telys - det er koselig å pynte opp de kjedelige terassebordene...(ja, jeg diller, men det er takknemlighet å spore i de som reiser med meg) Pentøy Våtservietter og truseinnlegg Aloe Vera! 0 Siter
Amiga Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Tøfler eller ullsokker - det er ofte ISKALDE flishulv inne i leilighetene. Duk og telys - det er koselig å pynte opp de kjedelige terassebordene...(ja, jeg diller, men det er takknemlighet å spore i de som reiser med meg) Pentøy Våtservietter og truseinnlegg Aloe Vera! Det er sommer nå, gulvene er nok ikke så kalde. ;-) 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Passet ja, det er jo kanskje en idè Har du noe greie på prisene på resturantene der nede? Jeg har aldri vært der før, så jeg har ikke greie på mer en det jeg har lest på internett. Men signaturen Pappa Bjørn her på DOL har hatt masse gode og lange innlegg om Tyrkia. Søk, så finner du. Har du vaksinert deg ? Jeg leste her på sidene at det anbefales Hepatitt A vaksine før innreise til Tyrkia. Lurte på om jeg skulle gjøre det. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Jeg har aldri vært der før, så jeg har ikke greie på mer en det jeg har lest på internett. Men signaturen Pappa Bjørn her på DOL har hatt masse gode og lange innlegg om Tyrkia. Søk, så finner du. Har du vaksinert deg ? Jeg leste her på sidene at det anbefales Hepatitt A vaksine før innreise til Tyrkia. Lurte på om jeg skulle gjøre det. Har ikke vaksinert meg, fikk høre at jeg ikke trengte det så lenge jeg holdt meg i turistomerådene... Er mest bekymra for rennemage her i gården:) 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Har ikke vaksinert meg, fikk høre at jeg ikke trengte det så lenge jeg holdt meg i turistomerådene... Er mest bekymra for rennemage her i gården:) Jeg fikk anbefalt noe som heter Dukoral, vaksine mot diare. Fås av legen. Har fått sydentur ødelagt av magesjau før, lite kjekt. Og spesielt i araberland - finnes nesten ikke offentlige toaletter. Og de som er, ser jæ.... ut - ihvertfall i Marokko, der vi var ;-( 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Det er sommer nå, gulvene er nok ikke så kalde. ;-) Det var de i Frankrike....hadde islegger jeg 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Solkrem er kanskje ikke så dumt, hvis du ikke kjøper der nede da? Hodepinetabletter.. Allergitabletter er kjekt å ha. Venninna mi reiste til Lefkas og fikk en sinnsyk reaksjon på en blomst!!! der nede. Kunne ikke drikke, bade eller sole seg på fem dager.. + at hun fikk ganske sterke medisiner. Hadde hun hatt med allergipiller og tatt de umiddelbart hadde det hjulpet. Uansett er det kjekt å ha hvis du får noen stikk som blir snåle. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Det er sommer nå, gulvene er nok ikke så kalde. ;-) Lenge siden jeg har sett deg her!? Trives fortsatt på de sydlige breddegrader? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Pass, gnagsårplaster, kulltabletter (mot magen), eurax 0 Siter
Amiga Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Lenge siden jeg har sett deg her!? Trives fortsatt på de sydlige breddegrader? Trives og trives, jeg får nå tiden til å gå på en måte. Er du noe her nede? 0 Siter
Amiga Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Det var de i Frankrike....hadde islegger jeg Jeg bruker tynne sokker inne nå, men det er mest for å ikke trø i brødsmuler og sand. :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Jeg fikk anbefalt noe som heter Dukoral, vaksine mot diare. Fås av legen. Har fått sydentur ødelagt av magesjau før, lite kjekt. Og spesielt i araberland - finnes nesten ikke offentlige toaletter. Og de som er, ser jæ.... ut - ihvertfall i Marokko, der vi var ;-( Toalettene i Tyrkia = et guffent hull i gulvet, grisete og fæle. I alle fall var det sånn i 92 når jeg var der. Ikke på hotellene da, men om man dro litt utenfor hotellområdene osv. så var det heller trasige sanitær-forhold... 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Jeg bruker tynne sokker inne nå, men det er mest for å ikke trø i brødsmuler og sand. :-) Her "hjemme" kastes sokkene i april og skal ikk epå igjen før jeg MÅ Vi har MOPP vi! hehe 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Toalettene i Tyrkia = et guffent hull i gulvet, grisete og fæle. I alle fall var det sånn i 92 når jeg var der. Ikke på hotellene da, men om man dro litt utenfor hotellområdene osv. så var det heller trasige sanitær-forhold... Har ikke store planer om å dra langt utenfor turistomerådene da vi bare har en uke til rådighet, men da jeg var der sist var det verste jeg opplevde at det var tomt for dopapir, og det var og i 92:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.