Gå til innhold

Til Syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke store planer om å dra langt utenfor turistomerådene da vi bare har en uke til rådighet, men da jeg var der sist var det verste jeg opplevde at det var tomt for dopapir, og det var og i 92:)

Toalettpapir eller i alle fall våtservietter er et "must" i veska/sekken/lomma... :-(

Vel vel - likte meg igrunnen dårlig der uansett, ikke bare pga toalettforholdene. Frister ikke til gjentakelse for min del... Men du får ha riktig god tur! :-)

Hvis det er som i Hellas, så kan det være en del mygg, så MyggA fra apoteket kan være en god ide forresten. :-)

Og hvis du har kjøleskap med en liten fryseboks på hotellet, så kan du fryse ned nesten-fulle vannflasker over natta, så har du deilig iskaldt vann på stranda uten å måtte kjøpe nytt i ett sett. :-) Bare husk å ikke ha helt fulle vannflasker, for is har større volum enn vann...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Kondomer.

"........................"

Det er husbondens tur å kjøpe denne gang:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Toalettpapir eller i alle fall våtservietter er et "must" i veska/sekken/lomma... :-(

Vel vel - likte meg igrunnen dårlig der uansett, ikke bare pga toalettforholdene. Frister ikke til gjentakelse for min del... Men du får ha riktig god tur! :-)

Hvis det er som i Hellas, så kan det være en del mygg, så MyggA fra apoteket kan være en god ide forresten. :-)

Og hvis du har kjøleskap med en liten fryseboks på hotellet, så kan du fryse ned nesten-fulle vannflasker over natta, så har du deilig iskaldt vann på stranda uten å måtte kjøpe nytt i ett sett. :-) Bare husk å ikke ha helt fulle vannflasker, for is har større volum enn vann...

Det med isflaskene var jo kjempelurt:)

Skrevet

Det med isflaskene var jo kjempelurt:)

Ja, ikke sant? Fant tipset på kalimera.nu - en svensk side om øyloffing i de greske øyer - for noen år siden. Var veldig nyttig også på dager med leiebil, men aller størst nytte selvsagt om man drar og finner en strand litt for seg selv, langt fra kiosker og andre utsalgssteder... :-) Ha imidlertid med en halvliter vann eller så også, sånn at du har vann før isen smelter! :-) Smelter overraskende sakte om det ikke er helt vanvittig hett.

Skrevet

Trives og trives, jeg får nå tiden til å gå på en måte. Er du noe her nede?

Nei, har ikke vært der siden det ble slutt med kjæresten som jobbet der (2 1/2 år siden).

Som tiden flyr!

Men jeg har jobbet på Lanzarote og Alicante etter det da, i to korte perioder.

Vil du tilbake til Norge snart da?

Skrevet

Nei, har ikke vært der siden det ble slutt med kjæresten som jobbet der (2 1/2 år siden).

Som tiden flyr!

Men jeg har jobbet på Lanzarote og Alicante etter det da, i to korte perioder.

Vil du tilbake til Norge snart da?

Vil, det er klart, men det er umulig nå. *sukk*

Skrevet

Her "hjemme" kastes sokkene i april og skal ikk epå igjen før jeg MÅ :) Vi har MOPP vi! hehe

Vi har også mopp, men det er et tiltak å finne den frem nå når det er så varmt. *lat*

Skrevet

Massevis av en god og fet bodylotion!

Ellers; solbriller og noe å lese på stranda (har du med barn, glem det siste, da får du ikke tid til å lese noe likevel).

Skrevet

Vil, det er klart, men det er umulig nå. *sukk*

Hm...pga spanske pappan?

Ikke så greit det der. Kanskje om noen år? Glem ikke å tenke på deg selv også da.

*klem*

Gjest den ekte noor
Skrevet

Massevis av en god og fet bodylotion!

Ellers; solbriller og noe å lese på stranda (har du med barn, glem det siste, da får du ikke tid til å lese noe likevel).

Har ikke barn, men skal vel øve litt på å lage dem:)

Skrevet

Har ikke barn, men skal vel øve litt på å lage dem:)

Hvorfor skal mannen din da ha med kondom, vet du ikke at det hindrer befruktning? *dååån* :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hvorfor skal mannen din da ha med kondom, vet du ikke at det hindrer befruktning? *dååån* :)

Man må jo øve en stund først, øvelse gjør mester vet du:) Slik at vi klarer det perfekt om tre år, for denne jenta har jo kommet inn på skole til høsten;)

Skrevet

Man må jo øve en stund først, øvelse gjør mester vet du:) Slik at vi klarer det perfekt om tre år, for denne jenta har jo kommet inn på skole til høsten;)

Sant det - særlig å få til fine ører må øves mye på :)

Jeg har noen knep der..*lol*

Gjest den ekte noor
Skrevet

Sant det - særlig å få til fine ører må øves mye på :)

Jeg har noen knep der..*lol*

Hihi:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...