Gjest Daisy Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Ser folk går inn og ut der stadig vekk. Hva gjør de der da? Er det noe spennende.... ;o) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Søker om visum bl.a.? Joa, men i store grupper? Ser jo nesten ut som turister på sightseeing. 0 Siter
Nikki Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Alle som skal til USA på annet enn turistvisum - utvekslingselever, studenter osv. -må innom ambassaden for et intervju. Selve intervjuet tar bare 5 min, men sikkerhetssjekken tar på det verste ca 3 timer... 0 Siter
Nikki Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Joa, men i store grupper? Ser jo nesten ut som turister på sightseeing. De får beskjed om et tidspunkt, og beskjed om å møte opp ca 20 min før for sikkerhetssjekken. Men det tar til tider veldig lang tid, så da står de utenfør i kø og venter. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 De får beskjed om et tidspunkt, og beskjed om å møte opp ca 20 min før for sikkerhetssjekken. Men det tar til tider veldig lang tid, så da står de utenfør i kø og venter. Sikkert litt ekstra trafikk i år for amerikanere "i eksil" som skal registrere seg før valget. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Ta deg en tur dit. Full fest hele tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.