Gå til innhold

Den amerikanske ambassaden

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Ser folk går inn og ut der stadig vekk. Hva gjør de der da? Er det noe spennende.... ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

Søker om visum bl.a.?

Joa, men i store grupper? Ser jo nesten ut som turister på sightseeing.

Skrevet

Alle som skal til USA på annet enn turistvisum - utvekslingselever, studenter osv. -må innom ambassaden for et intervju. Selve intervjuet tar bare 5 min, men sikkerhetssjekken tar på det verste ca 3 timer...

Skrevet

Joa, men i store grupper? Ser jo nesten ut som turister på sightseeing.

De får beskjed om et tidspunkt, og beskjed om å møte opp ca 20 min før for sikkerhetssjekken. Men det tar til tider veldig lang tid, så da står de utenfør i kø og venter.

Gjest Grumpy
Skrevet

De får beskjed om et tidspunkt, og beskjed om å møte opp ca 20 min før for sikkerhetssjekken. Men det tar til tider veldig lang tid, så da står de utenfør i kø og venter.

Sikkert litt ekstra trafikk i år for amerikanere "i eksil" som skal registrere seg før valget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...