Gjest Pricilla Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Og da mener jeg ENKELT! ; ) Gidder verken skjære løk eller lage saus (kanskje pose går an..). Er drittlei alt som heter middag, men noe må man jo spise og da.. Vil ha varmmat for spiser en del brød på dagtid. Fiskegrateng har vi nettopp hatt, så det vil vi ikke ha i dag. Noe kjempeenkelt, rask og godt er ejg ute etter. Har du noe som kan friste meg i dag? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Mexikansk gryte, med tacosaus og rømme til:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Pasta di parma Grandiosa Lasagne, enten helt ferdig eller halvferdig. Makaroni og kjøttdeig, enkelt. Brød med egg og bacon. Grilla pølser eller hamburgere. Gryteretter i pose. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Kyllingfileer og tomater stekt i ovn, med ris og saus. Kokt/ovnsstekt laks med poteter og rømme. Ferdigstekt kylling/reker med baguetter Spagetti med kjøttsaus Fiskeboller med poteter og brokkoli. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 1/2 grilla kylling og potetsalat, evt bakt potet eller baguette. Salat (ferdigpose om du ikke vil kutte), eller grille maiskolber! Grillmat (kyllingfilet, svinekjøtt, eller hva som helst egentlig). 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Pasta di parma Grandiosa Lasagne, enten helt ferdig eller halvferdig. Makaroni og kjøttdeig, enkelt. Brød med egg og bacon. Grilla pølser eller hamburgere. Gryteretter i pose. Hamburger it is! ; ) Nam nam.... God middag! ; ) 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Pølser med lomper. Enkelt raskt og greit! 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Ferdig grillede kjøttbein/fleskbein og/eller kyllingvinger med potetsalat til. 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Brokkoligrateng (som finnes ferdige i butikken, bare til å hive i ovnen) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 En boks tunfisk. Åpne boksen med boksåpner, hammer, stikksag, skjærebrenner etc., og spis med gaffel rett ut av boksen. Smaker dritt, men er veldig sundt :-) "........................" 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 På en varm dag så entrer jeg som regel butikken og kjøper en pose ferdig salat, diverse oppskjært spekemat, en pakke flatbrød og potetsalat og en melon. Det er alt jeg gidder, og det er jo godt også! 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Amerikansk gryte med hvitløkbaguett Kjøp noe ute davell. Hvis ikke har jo fjordland mange retter. Ikke alle er like gode, men fiskesuppen er helt fantastisk god! Den varmer du i mikroen i 2-3 minutter. Nam-nam! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.