Gå til innhold

Navn på tabletter - tulvon e.l. - Haster

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Leter febrilsk her etter et navn på tabletter som visstnok er beroligende... Ble fortalt at det heter "Tulvon" eller noe i den duren men finner ikke noe som kan passe i navnet ... Noen som kan hjelpe meg? Det haster litt...

Gjest Tolvon is registered by another user
Skrevet

Tolvon

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Tolvon

Vet du om de er veldig skumle å ta mange av? Jeg har ingen planer om å ta de, men en jeg kjenner har tatt endel av de ... :(

Gjest lillesøstra
Skrevet

Vet du om de er veldig skumle å ta mange av? Jeg har ingen planer om å ta de, men en jeg kjenner har tatt endel av de ... :(

Mulig jeg er litt sent ute nå..

De er "farlige" ja, men mye er jo avhengig av terskelen til den som har tatt de. Har en rusmisbruker i familien, og det er vanvittig hvor mange piller hun klarer å tylle i seg uten å rett og slett dø!

Jeg vil egentlig bare anbefale at du ringer anonymt til legevakten og spør.. og da forteller om eventuelle pillevaner til denne personen. Det har vanvittig mye å si hva en person er vant til, og det er individuelt hvor mye som er farlig.

.. foruten voldsomme doser som noen gjerne tar som selvmordsforsøk, de er jo selvsagt farlige for selv de mest "garvede".

Lykke til..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...