Gå til innhold

play.com

Anbefalte innlegg

Gjest shopper
Skrevet

Har tenkt å kjøpe en DVD serie derfra, men lurer på hvordan det er med toll på slike pakker. Iom at den kommer på 30£ hvor mye toll må en betale på en slik pakke? 150kr som ved forsendelse over 200 kr?

Går ut ifra at de ikke sender 5-6 dvd'er i hver sin pakke.

Og en ting til: hvor seriøse er play.com? Har kjøpt et pcspill derfra tidligere til hundrelappen og det gikk helt smertefritt, men har hørt om piratkopier osv. Bildet av dvd platene på bildet er mistenkelig ulike originaldvd'ene.

Gjest shopper
Skrevet

Prisen var forøvrig 25£..ikke 30, selv om det er av liten betydning. Men nå ser jeg på amazon.uk og der selges samme serie for 21£. Billigere og en mer solid site. Tror vi går for den istedet jeg.

Skrevet

Prisen var forøvrig 25£..ikke 30, selv om det er av liten betydning. Men nå ser jeg på amazon.uk og der selges samme serie for 21£. Billigere og en mer solid site. Tror vi går for den istedet jeg.

Men på amazon.com må du vel betale frakt i tillegg? Play sender gratis. Tror jeg har bestilt fire..fem..seks? *host* dvd-er fra dem bare de siste to månedene, og det er itjno problem :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sjekk prisene i Norge før du bestiller ting fra Play som koster over 200 kroner. Jeg tror du må legge til rundt 150 kroner (i toll og avgifter), og du skal ikke se bort ifra at du kan få boksen billigere innenfor grensene.

Play er tross alt ikke spesielt billige for tiden, grunnet den høye prisen på pund.

Skriv hva det er du skal bestille, så skal jeg forsøke å finne den billig til deg!

Play er for øvrig svært anerkjente, så du trenger ikke å frykte noe (annet enn eventuelt hardhendte postansatte...) når du handler derfra.

Jeg har bestilt ca. 100 filmer fra dem de siste par årene, og jeg har ikke hatt noen problemer med dem. Gode på kundeservice også. Svarer raskt på mail, og blir noe borte i posten sender de nytt uten spørsmål.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Handler mye på play.com, sånn ca. 3-4 filmer i mnd. De sender filmene seperat, så hvis en film ikke overstiger 200 kr slipper du toll og mva. Hvis èn film koster mer enn 200 kr må du betale toll. Grensa for privatimport ligger på 200 kroner i Norge, unntatt bøker.

Hos play er frakten inkludert i prisen, så du slipper noen overraskelser der.

De selger ikke piratkopier, hvreken på spill eller dvder:) Har og kjøpt en del pcspill der, og alt har gått knirkefritt! Har faktisk sluttet å kjøpe dvd på butikker i Norge nå, med mindre det er en norsk film jeg er ute etter:)

petter smart
Skrevet

play.com er en av de beste og sikreste nettbutikkene.

Som andre sier, prisen er inkludert porto. Kommer serien i en boks, eller som flere enkelt-dvd'er? De deler opp pakkene så godt som mulig for å unngå å komme over 200 kr.

play.com selger aldri piratkopier. Men en dvd og spill har ofte ulike cover. Det hadde vært rart om de ikke klarte å kopiere coveret hvis de piratkopierte filmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...