Gå til innhold

Et skudd i natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg sitter foran pc'en hører jeg et skudd som gir ekko i blokkene her jeg bor. Det er sikkert ikke noe alvorlig, men man blir jo så nysgjerrig.

Lurer derfor på om noen har noen forslag på hva årsaken bak et slikt våpenbruk sent en torsdagskveld kan være? Jeg bor riktignok like ved en skog, men det er vel ikke lov og jakte nå?

Skrevet

Unger/ungdommer med kinaputter.Mye av det her i allefall.

Skrevet

Unger/ungdommer med kinaputter.Mye av det her i allefall.

Tror ikke det er kinaputter, for det har jeg hørt en del av jeg også. Vet ikke om det er forskjell på styrken av dem da. Skuddet minnet meg om når gardistene skyter samtidig i lufta i en drilloppvisning.

Skrevet

Tror ikke det er kinaputter, for det har jeg hørt en del av jeg også. Vet ikke om det er forskjell på styrken av dem da. Skuddet minnet meg om når gardistene skyter samtidig i lufta i en drilloppvisning.

Kinaputter finnes i flere "lydutgaver".

Har ikke bedre forslag jeg.

Skrevet

Du får huske tidspunktet sånn at du vet hva du skal si når du blir innkalt til avhør. Og se ut vinduet, hvor mange biler står det på parkeringsplassen, osv osv..

Skrevet

Kinaputter finnes i flere "lydutgaver".

Har ikke bedre forslag jeg.

Ja, det kan jo hende. Men det pleier å komme flere etterhverandre, når ungdommene driver slik sport. Men kanskje de hadde bare 1 igjen i kveld.

Skrevet

Du får huske tidspunktet sånn at du vet hva du skal si når du blir innkalt til avhør. Og se ut vinduet, hvor mange biler står det på parkeringsplassen, osv osv..

Hehe, ja og så må jeg skaffe meg alibi for det tidspunktet, det blir verre, her jeg sitter alene.

Det patruljerer politi ofte her i strøket, så de hadde nok vist seg nå dersom det hadde vært noe kriminelt.

Skrevet

Hehe, ja og så må jeg skaffe meg alibi for det tidspunktet, det blir verre, her jeg sitter alene.

Det patruljerer politi ofte her i strøket, så de hadde nok vist seg nå dersom det hadde vært noe kriminelt.

Det kan skje kriminelle ting som ikke blir rapportert til politiet med en gang vettu.

Du får kikke litt mellom trærne i morgen etter lik og sånn.

Skrevet

Det kan skje kriminelle ting som ikke blir rapportert til politiet med en gang vettu.

Du får kikke litt mellom trærne i morgen etter lik og sånn.

Jeg pleier å gå tur i skogen hver helg nesten, så denne helga kan by på ekstra spenning. :-)

Uff, jeg tenker litt på land lenger unna hvor folk hører slike skudd, og kan med sikkerhet si at det er alvorlig.

Vi har det nå godt her i landet da.

Ørkenvandreren
Skrevet

Tja, jaktsesongen for ulike arter varierer jo, så for de som er spesielt interesserte er det altids mulig å jakte året rundt.

Skrevet

Du kan jakte på kråke og rødrev på disse tider. Hornbærende råbukk kan jaktes på fra midten av august såvidt jeg husker og da tror jeg man bare kan jakte med hagle og ikke rifle. Naboen din er sikkert på kråkejakt - det tror nå jeg i alle fall. Sikkert lovlydige typer alle sammen ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...