Gå til innhold

Fortsatt håp tro?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikkebergenserlikevel
Skrevet

Æsj skuffende, sjekket akkuratt nettsøknaden min, hadde ikke kommet inn etter suppleringsopptaket. Stod som nr 1 på ventelista, men kom ikke inn, alle andre sa jeg ville komme inn, men hvorfor skulle noe gå min vei ? Kan jeg få lov å si det? Faen ta høyskolen i Bergen!!!

Skrevet

Er det etter 2 inntaket?

Ting kan endre seg likevel, og du er jo nr1, så hvis noen trekker seg kan du likevel komme inn.

*krysse fingre for deg*

Gjest den ekte noor
Skrevet

De overbooker ofte studier, derfor er venteliste bare en falsk forhåpning for mange.

Ørkenvandreren
Skrevet

Nr 1 på ventelisten?

Møt opp på skolen første dag, ja hver dag den første uken for sikkerhets skyld.

Jeg garanterer at minst 1 person med tildelt plass ikke kommer.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Nr 1 på ventelisten?

Møt opp på skolen første dag, ja hver dag den første uken for sikkerhets skyld.

Jeg garanterer at minst 1 person med tildelt plass ikke kommer.

Kommer jo ann på hvor mye studiet er overbooket med. Er det overbooket med 40 studenter, og 20 ikke møter opp, vil det ikke være ledige plasser.

Gjest Daisy
Skrevet

Hørte her om dagen at SAMTLIGE studieplasser i Bergen er opptatt. På ALLE studier. Så Bergen er poppis i år, ja.

Søk igjen til neste år. Hvis det er dette du virkelig vil, skader det ikke å vente et år.

petter smart
Skrevet

Mange læresteder overbooker og tar ikke inn flere. Den eneste grunnen til at de opererer med ventelister i det hele tatt er samordna opptak som krever dette.

Du burde ringt de og spurt, da kunne de sikkert fortalt deg at sjansen var lik null.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...