Gå til innhold

Helle glodvarm kaffe over en annen...

Anbefalte innlegg

Gjest kaffekoppen
Skrevet

Hei...

Har noe jeg har tenkt på en stund som min nåværende samboer fortalte at hans eks gjorde en gang..

De hadde en krangel hvorpå hun tok kaffekoppen sin (med helt ny, glodvarm kaffe) og kastet i ansiktet hans...

Jeg må si jeg har tenkt litt på dette, for i min verden kan en bli aldri så forbannet og sint på hverandre, men å gjøre en sånn ting, synes jeg nærmest vitner om en person litt ute av "balanse".. Jeg kunne kanskje, i villt sinne, klaske til samboeren min i ansiktet (har aldri gjort det).. - Men å helle varm kaffe i ansiktet, det er jo helt ekstremt ondskapsfullt gjort...

Hva mener dere andre??

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nikki

6

• flisa

5

• Soria

4

• Goliath

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En slik handling tyder på et en eller annen sperre mangler. Alle kan jo bli så sinte at vi har lyst til å kaste ting rundt oss, men de fleste har en sperre som stopper oss når det kan føre til at en annen person blir skadet.

Skrevet

En slik handling tyder på et en eller annen sperre mangler. Alle kan jo bli så sinte at vi har lyst til å kaste ting rundt oss, men de fleste har en sperre som stopper oss når det kan føre til at en annen person blir skadet.

Jeg får lyst til å velte bokhyllene med alt oppi, men har aldri gjort det! :)

Gjest kaffekoppen
Skrevet

Det er akkurat slik jeg har tenkt også...

Dette er bare et eksempel på hennes handlinger i fht. min eks (det har tatt svært lang tid før han fortalt om disse episodene og hennes handlingsmønster...) og hun har helt klart en personlighet som ikke er bra...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Kommer vel ann på hva de kranglet om, hvis han f.eks. innrømte utroskap er dette akseptabelt.

Gjest kaffekoppen
Skrevet

Kommer vel ann på hva de kranglet om, hvis han f.eks. innrømte utroskap er dette akseptabelt.

Det var absolutt ikke tema! Hun har svært kort lunte og blir veldig sint. - Han kan f.eks. i god tid ha fortalt at i morgen, lørdag, må jeg jobbe (han drev butikk) - de hadde barn - og hun måtte da være hjemme... Uten unntak, selvom hun var forberedt og det var ok kvelden før, ble det et lite helvete når han skulle reise. Hun hindret han i å gå, sa hun ikke klarte å ta vare på barna (to stk) at hun ikke orket osv... På vei til jobben, kunne hun ringe 5-6 ganger og totalt 10-20 i løpet av en dag. - Han var svært "jaget"...

Gjest Grumpy
Skrevet

Det kan du vel ikke mene!? Nytrukket kaffe kan jo føre til brannskader i ansiktet på et menneske. Hadde du akseptert bruk av kniv også i en sånn situasjon??

Gjest den ekte noor
Skrevet

Det var absolutt ikke tema! Hun har svært kort lunte og blir veldig sint. - Han kan f.eks. i god tid ha fortalt at i morgen, lørdag, må jeg jobbe (han drev butikk) - de hadde barn - og hun måtte da være hjemme... Uten unntak, selvom hun var forberedt og det var ok kvelden før, ble det et lite helvete når han skulle reise. Hun hindret han i å gå, sa hun ikke klarte å ta vare på barna (to stk) at hun ikke orket osv... På vei til jobben, kunne hun ringe 5-6 ganger og totalt 10-20 i løpet av en dag. - Han var svært "jaget"...

Du skrev jo ikke hva de kranglet om, og da kan man anta hva man vil.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Det kan du vel ikke mene!? Nytrukket kaffe kan jo føre til brannskader i ansiktet på et menneske. Hadde du akseptert bruk av kniv også i en sånn situasjon??

Når det gjelder utroskap kan ma ngodt komme til å kaste kaffe på personen hvis man står med den i hånden, når man opplever utroskap blir man irrasjonell, slik er mennesket laget.

Gjest kaffekoppen
Skrevet

Du skrev jo ikke hva de kranglet om, og da kan man anta hva man vil.

Forstår det og oppklarer bare...:) Er enig i at utroskap kan gjøre en svært irrasjonell, og jeg burde kanskje skrevet at det gjaldt en krangel om helt andre ting enn utroskap, tillit osv.

Skrevet

Jeg får lyst til å velte bokhyllene med alt oppi, men har aldri gjort det! :)

..men det hadde sikkert gjort godt å få gjort det..bare én gang... ;)

Skrevet

Det er i hvert fall godt forståelig at hun ble hans eks.....

petter smart
Skrevet

Jeg kunne til nød, dersom det var noe meget alvorlig den andre hadde gjort, kastet kaffekoppen i veggen. Men i ansiktet? Nei.

Og hadde noen gjort det med meg, uten en meget god grunn, hadde jeg slått, kvinne eller ei. Deretter hadde jeg flyttet fra vedkommende. Både av frykt for hva hun ville finne på neste gang, og av frykt for hvordan jeg ville reagere på det.

Skrevet

syns du virkelig det??

Gjest den ekte noor
Skrevet

Forstår det og oppklarer bare...:) Er enig i at utroskap kan gjøre en svært irrasjonell, og jeg burde kanskje skrevet at det gjaldt en krangel om helt andre ting enn utroskap, tillit osv.

Det er bra, i en vanlig krangel er det jo ikke akseptabelt, da kan man til ned trampe med føttene opp trappa når man går tom for argumenter:)

Gjest kaffekoppen
Skrevet

Jeg kunne til nød, dersom det var noe meget alvorlig den andre hadde gjort, kastet kaffekoppen i veggen. Men i ansiktet? Nei.

Og hadde noen gjort det med meg, uten en meget god grunn, hadde jeg slått, kvinne eller ei. Deretter hadde jeg flyttet fra vedkommende. Både av frykt for hva hun ville finne på neste gang, og av frykt for hvordan jeg ville reagere på det.

Godt svar... Han fortalte han ble så sint at han kastet (den tomme) kaffekoppen etter henne, men hun låste seg inn på badet og ble der.. Deretter måtte nærmest han "snakke henne ut" av badet, - dvs. hun snudde det nærmest til at det ble hans skyld...

Gjest kaffekoppen
Skrevet

Det er i hvert fall godt forståelig at hun ble hans eks.....

:-) Du sier noe.. Jeg har opplevd henne mange ganger selv de senere årene, og kan si hun kan være "verdens hyggeligste" når hun vil. Og den slemmeste og ondeste også, hvis det passer henne...

Gjest Sniff
Skrevet

Himmel og hav, du sier de hadde barn sammen? Det vil si at du/dere fortsatt må forholde dere til vedkommende? Det kan høres slitsomt ut...hvis hun ikke har fått lengre lunte etterhvert, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...