Gå til innhold

Helle glodvarm kaffe over en annen...

Anbefalte innlegg

Gjest kaffekoppen
Skrevet

Himmel og hav, du sier de hadde barn sammen? Det vil si at du/dere fortsatt må forholde dere til vedkommende? Det kan høres slitsomt ut...hvis hun ikke har fått lengre lunte etterhvert, da.

Heldigvis har min mann satt henne fullstendig på plass, - gitt beskjed om at vi ikke ønsker kontakt med henne utover det som dreier seg om barna (vi har dem annenhver uke..) og nå, tre år senere, har hun innfunnet seg med det. Hun har ny samboer selv. - Hun har inntil for ca. 7-8 mnd. forsøkt å kurtisere min mann (hun ville gjerne ha han tilbake) ved å legge ved sin personlige tale som hun skrev til han på hans 35 års dag (da de fremdeles var sammen), bedt barna om å ringe oss til alle døgnets tider mens hun likssom "tilfeldig" var i bakgrunnen og overtok samtalen osv...

Jeg forsøker å ikke la meg påvirke av henne, men det er selvsagt ikke enkelt. - Jo mindre jeg har med henne å gjøre, jo bedre er det..

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nikki

6

• flisa

5

• Soria

4

• Goliath

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest den ekte noor
Skrevet

jøss.. ;)

Skulle gjerne ha gjort det da jeg tok exen min på fersken i min seng med en annen dame ja.

Gjest Pricilla
Skrevet

Når noen gjør noe sånt har man liten kontroll på sinnet sitt, og mangler et par skruer. Kunne aldri gjort det! Har helt en øl på en jente en gang fordi hun "sølte" med vilje på meg, men kastet den ikke i ansiktet hennes.

Varm væske ville jeg aldri tømt på noen. Kan jo få brannskader i verste fall. Jeg har kastet tallerkner i vasken når jeg har vært rasende.. Har fiket til samboern min en gang. Da var jeg så sint jeg aldri har vært før eller siden.

Skrevet

Skulle gjerne ha gjort det da jeg tok exen min på fersken i min seng med en annen dame ja.

jeg skjønner veldig godt at man _vil_ gjøre det, fordi man blir så ufattelig rasende og såret. Men jeg tror de fleste har noe som stopper dem fra å gjennomføre handlingen.

Skrevet

En eks tømte en rest med kaffe fra kaffekannen i hodet på meg. Jeg fikk et lite brannsår i pannen og jeg satt med våt vaskeklut på det resten av dagen og brukte det det var godt for for å gi ham dårlig samvittighet. Han ble sjokkert selv fordi han trodde kannen var tom.

En annen sak er at jeg knuste vekkeklokka mot soveromsdøra fordi jeg kastet den etter ham. Han rakk å lukke døra så jeg traff bare den.

Gjest Daisy
Skrevet

En slik handling tyder på et en eller annen sperre mangler. Alle kan jo bli så sinte at vi har lyst til å kaste ting rundt oss, men de fleste har en sperre som stopper oss når det kan føre til at en annen person blir skadet.

Det var godt du sa. Jeg følte meg litt psyko her nå - har ofte lyst til å kaste ting eller slå noen når jeg krangler ;o)

Men jeg gjør det ikke... så da er jeg vel normal after all.

Gjest Sniff
Skrevet

En eks tømte en rest med kaffe fra kaffekannen i hodet på meg. Jeg fikk et lite brannsår i pannen og jeg satt med våt vaskeklut på det resten av dagen og brukte det det var godt for for å gi ham dårlig samvittighet. Han ble sjokkert selv fordi han trodde kannen var tom.

En annen sak er at jeg knuste vekkeklokka mot soveromsdøra fordi jeg kastet den etter ham. Han rakk å lukke døra så jeg traff bare den.

Høres ikke ut som om dere hadde det kjedelig ;-)

Skrevet

Høres ikke ut som om dere hadde det kjedelig ;-)

Nei, det kunne bli livlig til tider :) Dette jeg nevnte var likevel heldigvis enkelthendelser.

Skrevet

Jeg får lyst til å velte bokhyllene med alt oppi, men har aldri gjort det! :)

Jeg lærte å ikke kaste ting da jeg var 14 og kastet monopolspillet i veggen. Det var så kjedelig å plukke opp alt etterpå *s*

Gjest den ekte noor
Skrevet

jeg skjønner veldig godt at man _vil_ gjøre det, fordi man blir så ufattelig rasende og såret. Men jeg tror de fleste har noe som stopper dem fra å gjennomføre handlingen.

Når slikt skjer, mister man ofte sperrer man ellers har.

Skrevet

Det var godt du sa. Jeg følte meg litt psyko her nå - har ofte lyst til å kaste ting eller slå noen når jeg krangler ;o)

Men jeg gjør det ikke... så da er jeg vel normal after all.

helt normal :) Jeg kan bli så rasende at det koker inni meg, og har da virkelig trang til å få det ut på en eller annen fysisk måte. Men det går bare utover dørene, som smelles igjen med et brak...

Skrevet

Nei, det kunne bli livlig til tider :) Dette jeg nevnte var likevel heldigvis enkelthendelser.

OJ! - har aldri gjort sånt jeg - jo, jeg mæla mobilen i kjøkkenveggen en gang - da var jeg helt forskrekket sjøl. Det var eldstedattern i tlf. Gubben var redd det hadde tilta for meg, han hadde aldri sett meg så sint. Ble så redd jeg, at jeg måtte gå en mil etterpå...:-)

petter smart
Skrevet

Kommer vel ann på hva de kranglet om, hvis han f.eks. innrømte utroskap er dette akseptabelt.

Er det da greit at en mann banker opp en kvinne dersom hun f.eks. har vært utro?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Er det da greit at en mann banker opp en kvinne dersom hun f.eks. har vært utro?

Det er en reaksjon jeg kan forstå ja, da man som sagt ikke handler rasjonelt når man tar folk på fersken.

Skrevet

Det kan ikke forsvares, men forklares :)

Skrevet

OJ! - har aldri gjort sånt jeg - jo, jeg mæla mobilen i kjøkkenveggen en gang - da var jeg helt forskrekket sjøl. Det var eldstedattern i tlf. Gubben var redd det hadde tilta for meg, han hadde aldri sett meg så sint. Ble så redd jeg, at jeg måtte gå en mil etterpå...:-)

Må jo si at jeg har fått vel god kontroll over sinnet mitt med årene. Nå kunne jeg aldri gjort det :)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Når noen gjør noe sånt har man liten kontroll på sinnet sitt, og mangler et par skruer. Kunne aldri gjort det! Har helt en øl på en jente en gang fordi hun "sølte" med vilje på meg, men kastet den ikke i ansiktet hennes.

Varm væske ville jeg aldri tømt på noen. Kan jo få brannskader i verste fall. Jeg har kastet tallerkner i vasken når jeg har vært rasende.. Har fiket til samboern min en gang. Da var jeg så sint jeg aldri har vært før eller siden.

Du tok det som var tilgjengelig og utførte en impulshandling. Hva får deg til å tro at du ikke kunne gjort det samme med kaffe? Fordi øl er kaldt og kaffe er varmt ville du ikke gjort det samme? Tøv! Man vet da at slik pælming skjer i affekt, i sinne, på impuls.

Gjest Daisy
Skrevet

Det synes jeg så absolutt ikke. Men hvis jenta slår mannen (med knytteneve og alt), synes jeg nesten hun fortjener å bli slått tilbake.

What goes around comes around.

petter smart
Skrevet

Det synes jeg så absolutt ikke. Men hvis jenta slår mannen (med knytteneve og alt), synes jeg nesten hun fortjener å bli slått tilbake.

What goes around comes around.

Hadde for lenge siden en kjæreste som mente at hun hadde all rett til å slå meg, selv uten god grunn, fordi hun var svakere enn meg, mens jeg ikke engang hadde rett til å holde henne fast når hun gjorde det. Det forholdet varte ikke lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...