Gå til innhold

Helle glodvarm kaffe over en annen...

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Det kan ikke forsvares, men forklares :)

Godt sagt:)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nikki

6

• flisa

5

• Soria

4

• Goliath

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Godt sagt:)

jeg måtte finne på et utsagn da jeg klappet til eldstejenta da hun var 8.....Slikt gjør man bare ikke.

Gjest Daisy
Skrevet

Hadde for lenge siden en kjæreste som mente at hun hadde all rett til å slå meg, selv uten god grunn, fordi hun var svakere enn meg, mens jeg ikke engang hadde rett til å holde henne fast når hun gjorde det. Det forholdet varte ikke lenge.

Latterlig.

Mange rare damer der ute ;o)

Skrevet

Du tok det som var tilgjengelig og utførte en impulshandling. Hva får deg til å tro at du ikke kunne gjort det samme med kaffe? Fordi øl er kaldt og kaffe er varmt ville du ikke gjort det samme? Tøv! Man vet da at slik pælming skjer i affekt, i sinne, på impuls.

Selv om det er en impulshandling, så kan det bare forklares og ikke forsvares med slik begrunnelse.

Skrevet

Når det gjelder utroskap kan ma ngodt komme til å kaste kaffe på personen hvis man står med den i hånden, når man opplever utroskap blir man irrasjonell, slik er mennesket laget.

Og når man ikke har noe i hendene, så kan man like godt slå?

Selv om det er en impulshandling, så kan det bare forklares og ikke forsvares med slik begrunnelse.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Enig.

Poenget er vel at jeg ikke syns Pricillas øl er særlig bedre selv om den gjør mindre skade enn kaffe. Kaster du øl på noen i sinne, så kan du kaste kaffe på oen i sinhne under forutsetning av at det er kaffe du har tilgjengelig i stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...