Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Minner meg og da mamma og mannen hennes slo i hjel hanen sin og spiste den:(

Hane. Det har jeg heller aldri spist. Jeg visste faktisk ikke at man kunne spise det.

Den slags fjærkre må spises når de er egg eller like etter! :)

Fortsetter under...

Gjest zuuul
Skrevet

Hane. Det har jeg heller aldri spist. Jeg visste faktisk ikke at man kunne spise det.

Den slags fjærkre må spises når de er egg eller like etter! :)

Greit nok at de slo i hjel hønsa, og de sprang avgårde i panikk uten hodet sitt, men HANEN :(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Greit nok at de slo i hjel hønsa, og de sprang avgårde i panikk uten hodet sitt, men HANEN :(

Enig. Den er litt drøy.

Var de så sultne?

Gjest Kjøttkake
Skrevet

Vi hadde samme problemet med våre kaniner, og ei som hadde drevet med kaniner fortalte oss at det sannsynligvis var en slags infeksjon eller noe som kaninene kunne få hvis de fikk for mye væske i maten. De skulle for eksempel ikke ha kinakål.

Dette var veldig unøyaktig, men det er noen år siden så jeg husker ikke helt hva det dreide seg om. En dyrlege vet nok sikkert hva jeg mener.

Hilsen

Skrevet

Vi hadde samme problemet med våre kaniner, og ei som hadde drevet med kaniner fortalte oss at det sannsynligvis var en slags infeksjon eller noe som kaninene kunne få hvis de fikk for mye væske i maten. De skulle for eksempel ikke ha kinakål.

Dette var veldig unøyaktig, men det er noen år siden så jeg husker ikke helt hva det dreide seg om. En dyrlege vet nok sikkert hva jeg mener.

Hilsen

Det med kinakål er at de ikke skal ha for mye nitrat,som kinakål inneholder mye av.

Har jeg hørt.

Gjest zuuul
Skrevet

Enig. Den er litt drøy.

Var de så sultne?

Nah, var gubben til mamma som var litt sinna.

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nah, var gubben til mamma som var litt sinna.

Såpass. Høres ut som en kjip gubbe. En ting er å være sint, en annen ting er å kappe hue av en uskyldig vekkeklokke.

Gjest zuuul
Skrevet

Såpass. Høres ut som en kjip gubbe. En ting er å være sint, en annen ting er å kappe hue av en uskyldig vekkeklokke.

Du sier noe der

mariaflyfly
Skrevet

Joa,men spise kjæledyret sitt?

Høres ille ut synes jeg.

Forøvrig så var det en spøk da,glemte å få med denne: ;o)

En jeg kjenner oppbevarte kaninen til romkameraten i fryseren da den var død med tanke på å spise den. Pakka lå der merka "Morten". Disgusting, asså! ;o)

Skrevet

En jeg kjenner oppbevarte kaninen til romkameraten i fryseren da den var død med tanke på å spise den. Pakka lå der merka "Morten". Disgusting, asså! ;o)

*Grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...