Gå til innhold

Joda...vi jenter kan også :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute med modern på handletur...hadde litt dårlig tid forde vaskemaskinen blir levert etter kl 14.

Da på veg hjem begynte det å blafre veldig og vi skjønte at jeg hadde pungtert...

Ut med alle matvarene, hente reservedekk fra kofferten, samt jekk og sånn arm til å få av mutterne...

Skru ned jekken, få den på plass, løsne muttere, jekke opp bilen, løsne muttere, ta av dekket, bytte til nytt, skru det fast, jekke ned, skru hardt til, putte pungtert dekk i koffert, skru ned jekken, legge alt på plass, putte inn matvarer...

20 minutter folkens...he he...det er ikke dårlig vel :)

Hvem sier at vi jenter ikke kan...

;)

Gjest Norske jomfruers General sekreter
Skrevet

Den fortjener applaus, jenta mi! :)

Innmari bra gjort, jeg hadde sikkert vert der enda. :)

Ha en fin fredag!

Skrevet

Er mest imponert over at du har reservedekk i kofferten jeg.

Jeg skulle klart det samme, hadde jeg bare visst hvor jekken er...

Skrevet

Betyr det at vi menn kan være skikkelig stolte når vi har laget middag? :-)

"........................"

Gjest Daisy
Skrevet

I likestillingensnavn skryter også jeg når jeg har laget middag.

Så du kan nok gjøre det også ;o)

Skrevet

I likestillingensnavn skryter også jeg når jeg har laget middag.

Så du kan nok gjøre det også ;o)

Da kan jeg også skryte når jeg har skiftet dekk, skiftet toppakning, synkronisert forgasserne, vannet viftereima, trimmet tennpluggende, overkompensert bremsekraftsforsterkeren etc.? :-)

"............................"

Skrevet

Hvis man aldri lager middag og plutselig disker opp med en skikkelig rett kan man være stolt, uansett om man er mann eller dame.

Skrevet

Jeg er forresten stolt nå jeg og, har brettet sammen klær fra 3 klesvasker, satt på ny klesvask, handla mat for helga helt alene, tatt oppvasken (!!) og ryddet hele stua.

Hvem sa at jeg ikke kunne vaske opp? Hah! Men jeg overlater det nok til sambo igjen når han kommer fra ferie.

Gjest Sniff
Skrevet

Da kan jeg også skryte når jeg har skiftet dekk, skiftet toppakning, synkronisert forgasserne, vannet viftereima, trimmet tennpluggende, overkompensert bremsekraftsforsterkeren etc.? :-)

Selvsagt! Mekke-menn er en utdøende rase, ser det ut som...(nå er det jo en del nyere biler som ikke lar seg mekke så lett heller,da)

mil1365380270
Skrevet

Hvis man aldri lager middag og plutselig disker opp med en skikkelig rett kan man være stolt, uansett om man er mann eller dame.

Nei, nei, nei! Så hvis jeg lager middag hver dag, og samboeren hver 14. er han kjempeflink? Den går ikke, han har nemlig prøvd seg. Svinet ;-)

Skrevet

Nei, nei, nei! Så hvis jeg lager middag hver dag, og samboeren hver 14. er han kjempeflink? Den går ikke, han har nemlig prøvd seg. Svinet ;-)

Vel, da syns jeg han er kjempeflink jeg.

Syns jeg er kjempeflink de gangene jeg lager middag, og jeg syns jeg er kjempeflink de gangene jeg tar oppvasken. (Gjorde det i dag for første gang siden oktober...)

Så da er det klart at sambo også skal være stolt de gangene han tar klesvasken eller vasker dassen, selv om jeg pleier å gjøre det. (tror forøvrig at det aldri kommer til å skje...)

Skrevet

Men da er heller ikke du kjempeflink hvis du skifter dekk hver 14 gang :-)

mil1365380270
Skrevet

Men da er heller ikke du kjempeflink hvis du skifter dekk hver 14 gang :-)

Nei, og vil helst ikke snakke om dekkskift, sniker meg unna hver gang.... Synes ikke jeg er noe spesielt flink med de tingene jeg gjør, heller jeg. Er ikke fem år lenger ;-)

Skrevet

20 minutter for hele jobben? Dét står det respekt av synes jeg!

:-)

Skrevet

Nei, og vil helst ikke snakke om dekkskift, sniker meg unna hver gang.... Synes ikke jeg er noe spesielt flink med de tingene jeg gjør, heller jeg. Er ikke fem år lenger ;-)

Man trenger ikke være fem år for å være litt ekstra "flink" hvis man gjør noe man ikke plaier å gjøre.

mil1365380270
Skrevet

Man trenger ikke være fem år for å være litt ekstra "flink" hvis man gjør noe man ikke plaier å gjøre.

Neida, men ikke steke koteletter liksom. Deilig å slippe å skifte dekk f.eks. Eller få en helaften i sengen. Litt mer voksne ting :-)

Gjest Daisy
Skrevet

Selvsagt. Hva nå alt det der er *blunk, blunk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...