Gå til innhold

Joda...vi jenter kan også :)

Anbefalte innlegg

Gjest Magic Halo
Skrevet

Tja, hvorfor skulle ikke jenter kunne bytte hjul?

Skrevet

Tja, hvorfor skulle ikke jenter kunne bytte hjul?

Det skjønner ikke jeg heller. Derfor kan jeg det.

Skrevet

Kan jeg og :) Er fast dekk-skifter i familien, da faren min har dårlig kne og mora mi dårlig hofte. Så jeg skifter fra sommer til vinter og omvendt. Har også skiftet punktert dekk sent en kveld på høsten i regn - det var så mørkt at jeg måtte holde lommelykt i munnen for å se noe. Det gikk da det og. Det gir en merkelig tilfredsstillelse å få det til :)

Skrevet

Kan jeg og :) Er fast dekk-skifter i familien, da faren min har dårlig kne og mora mi dårlig hofte. Så jeg skifter fra sommer til vinter og omvendt. Har også skiftet punktert dekk sent en kveld på høsten i regn - det var så mørkt at jeg måtte holde lommelykt i munnen for å se noe. Det gikk da det og. Det gir en merkelig tilfredsstillelse å få det til :)

Bør man ha lommelykt i bilen...?

Har jeg aldri tenkt på.

Gjest Magic Halo
Skrevet

;-)

Skrevet

Jeg punkterte en gang og det var litt morsomt da en fra forsvaret stoppet og spurte om jeg trengte hjelp. Neida, det går greit sa jeg :)

Gjest Curla
Skrevet

Har jeg aldri tenkt på.

Type hodelykt!

Skrevet

Har jeg aldri tenkt på.

Det kan være lurt - tror jeg hadde slitt veldig om jeg ikke hadde hatt det den kvelden. Det blir jo ganske mørkt i Norge, og det er ikke gatelys alle steder. Kjøp en liten Maglite og putt i hanskerommet. Kjekt å ha!

Skrevet

Ja, det gir en god følelse å få til ting.

Dette med dekkskift kan jo være et problem...ikke for at en ikke skjønner hvordan det skal gjøres men forde ting normalt sitter som dønn :)

En annen gang hadde jeg oljelekkasje rundt toppakningen og handlet med tyggegummi som jeg tettet med slik at jeg kom meg hjem...

Da var jeg stolt av mitt blonde men ikke dumme hode gett *gett*

Skrevet

20 minutter for hele jobben? Dét står det respekt av synes jeg!

:-)

Takk :)

Skrevet

Jeg er forresten stolt nå jeg og, har brettet sammen klær fra 3 klesvasker, satt på ny klesvask, handla mat for helga helt alene, tatt oppvasken (!!) og ryddet hele stua.

Hvem sa at jeg ikke kunne vaske opp? Hah! Men jeg overlater det nok til sambo igjen når han kommer fra ferie.

Man kan være stolt når man har tatt i et tak, ja.

Er jo ikke noe man har verken tid eller energi til å gjøre hver dag liksom.

:)

Skrevet

Betyr det at vi menn kan være skikkelig stolte når vi har laget middag? :-)

"........................"

Ja, hvorfor ikke...

Alt som skjer hjemme er en hel jobb det og, så det bør verdsettes bedre...helt klart.

Skrevet

Er mest imponert over at du har reservedekk i kofferten jeg.

Jeg skulle klart det samme, hadde jeg bare visst hvor jekken er...

*ler*

Er en ide å ha med seg alt ja, også startkabler, lykt etc.

En tid kjørte jeg rundt med kniv i handskerommet også...i tilfelle jeg kjørte på rådyr og måtte avlive.

Skrevet

Den fortjener applaus, jenta mi! :)

Innmari bra gjort, jeg hadde sikkert vert der enda. :)

Ha en fin fredag!

Tusen takk.

Ikke undervurder deg selv...rart hva man kan få til bare man må.

Fin helg tilbake til deg.

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg har aldri punktert jeg, så jeg har ikke fått testet det! Sesongskift tar mann seg av. Akkurat som det er jeg somlegger opp bukser og slikt. Kunne ikke ramla meg inn å forlange at han skulle gjøre syjobber.

Har ikke noe sterkt ønske om å klare å skifte dekk heller forresten. Ikke noe nederlag for meg å innrømme at jeg ikke kan det. Sannsynligvis hadde jeg greid det hvis jeg måtte. Hvis mutterene ikke satt for fast da.

Hva er vitsen med å kunne alt her i verden? Vikan da vel hjelpe hverandre litt.

Gjest gledesdreperen
Skrevet

Klart jenter kan -

MEN -

det er ikke full likestilling før jenter slutter å skryte av at de kan, på samme måte som at menn skryter når de vasker i huset og skryter av seg selv/ forventer masse skryt.

:-))

Skrevet

Klart jenter kan -

MEN -

det er ikke full likestilling før jenter slutter å skryte av at de kan, på samme måte som at menn skryter når de vasker i huset og skryter av seg selv/ forventer masse skryt.

:-))

Menn fortjener selvsakt skryt om de tar i et tak hjemme...å holde hjem i orden, barn ol. er en god heldagsjobb.

Men full likestilling blir det nok aldri...og takk og lov for det sier nå jeg da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...