Gå til innhold

Ikke rart...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der er noe av det mest perverse jeg noensinne har lest.

Pierce penisen sin. Fy faen! Nå ble jeg kvalm.

Det er ikke grenser for hvor perverterte enkelte mennesker er.

Vi lever i en syk, syk, syk - veldig syk - verden.

Gjest Daisy
Skrevet

Er vel ikke piercingen som er det perverse. At han gjør det som straff, derimot, det er litt søkt.

Gjest omiger
Skrevet

Du har det jo selv da..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er vel ikke piercingen som er det perverse. At han gjør det som straff, derimot, det er litt søkt.

Uansett så er det på tide at han straffer seg litt. Han straffer jo omgivelsene sine med en sleik vi alle håpet ville dø ut med Limahl og gutta i Modern Talking.

Gjest Daisy
Skrevet

Uansett så er det på tide at han straffer seg litt. Han straffer jo omgivelsene sine med en sleik vi alle håpet ville dø ut med Limahl og gutta i Modern Talking.

Men veldig morsomt å synge "I believe in at thing called love" i sene nattetimer på Singstar PS2.

mil1365380270
Skrevet

Den må vel bare henge i huden den da? Tenkte på hva som skjer når man får reisning... Må jo strekke seg litt. Au, au, når det skjer før såret har grodd.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men veldig morsomt å synge "I believe in at thing called love" i sene nattetimer på Singstar PS2.

Tja...

Jeg hører mye på radioen om natta, og må jo innrømme at han ikke er det verste av alle onder.

Faenskap nummer 1 er han fyren jeg tidligere syntes hørtes ut som en jente (han må jo være gjella?), han som synger Fuck It. En grusom låt som spilles 3 ganger i timen på samtlige radiokanaler.

Og om ikke det var nok så produserte et kvinnfolk som sannsynligvis er langt mer maskulin enn denne Fuck It-fyren noensinne vil bli, en identisk låt som også spilles sånn ca. 3 ganger i timen.

6 ganger i timen med det smertehelvete der kan få noen og enhver til å pierce pikken.

Skrevet

Hehehe...ja, vi har det fint, vi syke jævler :-)

"........................."

Skrevet

Nå gjør ikke piecring i pikken noe med stemmen, da. Bare hør på meg: "BRØØØØL!" :-)

"....................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...