Gå til innhold

Flått hva skal de være godt for?

Anbefalte innlegg

Gjest bare en
Skrevet

Jeg har søkt på flått på nettet og funnet ut at det ikke er et insekt men en midd. Men jeg finner ikke ut hva flåttens oppgave i naturen er. Er det noen her som vet hva flåttens oppgave i naturen egentlig er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror flåttens oppgave er å være flått og fylle seg selv 100% opp av "flått-stoff".

Gjest Grumpy
Skrevet

Tror flåttens oppgave er å være flått og fylle seg selv 100% opp av "flått-stoff".

... eller blod, som det også kalles :) Nei, godt for? Spør Darwin?

Skrevet

... eller blod, som det også kalles :) Nei, godt for? Spør Darwin?

Ja, darwin eller gud:) En av dem må jo vite det.

Skrevet

Hva er VÅR oppgave? :)

å forplante oss, men på grun av en genfeil hos damene får vi menn som regel avslag på byen når vi spør om dama har lyst på sex

Skrevet

å forplante oss, men på grun av en genfeil hos damene får vi menn som regel avslag på byen når vi spør om dama har lyst på sex

Pøh, døm står i kø, far.

Gjest Grumpy
Skrevet

Neida. På byen gjelder den sterkestes rett, akkurat som i naturen :) Det er jo det som ligger i genene hehe

Skrevet

Pøh, døm står i kø, far.

he...jeg får bli med deg engang da, så får vi se hvor mange svarer ja, når dem spør dem om sex....men jeg tror at det blir den vanlige manipuleringsrunden :)

Skrevet

Jeg spør videre om et annet insekt...

Hva i helvete er vepsen godt for???

Hvis noen kommer opp med et bra svar her (a la biene lager honning, fluene er mat til fugler), så takker og bukker jeg. Ingen fugler eller dyr spiser vel veps? Ikke lager de noe heller.

Så hva slags plass har vepsen?

Skrevet

Hva er VÅR oppgave? :)

Vi er her for å ødelegge verden. Hvem skulle ellers gjøre det? :)

Skrevet

*lol*

Skrevet

Jeg spør videre om et annet insekt...

Hva i helvete er vepsen godt for???

Hvis noen kommer opp med et bra svar her (a la biene lager honning, fluene er mat til fugler), så takker og bukker jeg. Ingen fugler eller dyr spiser vel veps? Ikke lager de noe heller.

Så hva slags plass har vepsen?

De sprer pollen

Gjest zuuul
Skrevet

så dere har lyst på avkom hver gang dere spørr en dame på byen om hun vil ha sex? vil bli far til mange du altså?`overbefolke jorda?

Skrevet

he...jeg får bli med deg engang da, så får vi se hvor mange svarer ja, når dem spør dem om sex....men jeg tror at det blir den vanlige manipuleringsrunden :)

Manipuling er ikke min stil.

Skrevet

De sprer pollen

Gjør de det? De har jo ingen pels eller noe, men kanskje de har klebrige bein.?

Ok, isåfall har de en oppgave i økosystemet, da.

Takker :)

Skrevet

Gjør de det? De har jo ingen pels eller noe, men kanskje de har klebrige bein.?

Ok, isåfall har de en oppgave i økosystemet, da.

Takker :)

Ja, dessverre. Jeg liker dem ikke jeg heller :)

Skrevet

Kanskje flåttens opggave OGSÅ går på forplantning? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...