Gjest bare en Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jeg har søkt på flått på nettet og funnet ut at det ikke er et insekt men en midd. Men jeg finner ikke ut hva flåttens oppgave i naturen er. Er det noen her som vet hva flåttens oppgave i naturen egentlig er? 0 Siter
cathlin Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Tror flåttens oppgave er å være flått og fylle seg selv 100% opp av "flått-stoff". 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Tror flåttens oppgave er å være flått og fylle seg selv 100% opp av "flått-stoff". ... eller blod, som det også kalles Nei, godt for? Spør Darwin? 0 Siter
cathlin Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 ... eller blod, som det også kalles Nei, godt for? Spør Darwin? Ja, darwin eller gud:) En av dem må jo vite det. 0 Siter
pirko Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Hva er VÅR oppgave? å forplante oss, men på grun av en genfeil hos damene får vi menn som regel avslag på byen når vi spør om dama har lyst på sex 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 å forplante oss, men på grun av en genfeil hos damene får vi menn som regel avslag på byen når vi spør om dama har lyst på sex Pøh, døm står i kø, far. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 å forplante oss, men på grun av en genfeil hos damene får vi menn som regel avslag på byen når vi spør om dama har lyst på sex Neida. På byen gjelder den sterkestes rett, akkurat som i naturen Det er jo det som ligger i genene hehe 0 Siter
pirko Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Pøh, døm står i kø, far. he...jeg får bli med deg engang da, så får vi se hvor mange svarer ja, når dem spør dem om sex....men jeg tror at det blir den vanlige manipuleringsrunden 0 Siter
amber sun Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jeg spør videre om et annet insekt... Hva i helvete er vepsen godt for??? Hvis noen kommer opp med et bra svar her (a la biene lager honning, fluene er mat til fugler), så takker og bukker jeg. Ingen fugler eller dyr spiser vel veps? Ikke lager de noe heller. Så hva slags plass har vepsen? 0 Siter
Soria Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Hva er VÅR oppgave? Vi er her for å ødelegge verden. Hvem skulle ellers gjøre det? 0 Siter
Soria Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 å forplante oss, men på grun av en genfeil hos damene får vi menn som regel avslag på byen når vi spør om dama har lyst på sex *lol* 0 Siter
Soria Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jeg spør videre om et annet insekt... Hva i helvete er vepsen godt for??? Hvis noen kommer opp med et bra svar her (a la biene lager honning, fluene er mat til fugler), så takker og bukker jeg. Ingen fugler eller dyr spiser vel veps? Ikke lager de noe heller. Så hva slags plass har vepsen? De sprer pollen 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 å forplante oss, men på grun av en genfeil hos damene får vi menn som regel avslag på byen når vi spør om dama har lyst på sex så dere har lyst på avkom hver gang dere spørr en dame på byen om hun vil ha sex? vil bli far til mange du altså?`overbefolke jorda? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 he...jeg får bli med deg engang da, så får vi se hvor mange svarer ja, når dem spør dem om sex....men jeg tror at det blir den vanlige manipuleringsrunden Manipuling er ikke min stil. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 De sprer pollen Gjør de det? De har jo ingen pels eller noe, men kanskje de har klebrige bein.? Ok, isåfall har de en oppgave i økosystemet, da. Takker 0 Siter
Soria Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Gjør de det? De har jo ingen pels eller noe, men kanskje de har klebrige bein.? Ok, isåfall har de en oppgave i økosystemet, da. Takker Ja, dessverre. Jeg liker dem ikke jeg heller 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 å forplante oss, men på grun av en genfeil hos damene får vi menn som regel avslag på byen når vi spør om dama har lyst på sex Kanskje flåttens opggave OGSÅ går på forplantning? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.