Mr Kahn Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 ...å tygge på: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236832 Israel straffer sine forbrytere, enten de er jøder eller arabere, men Arafat premierer sine mordere og kjeltringer. Her ser en den klare forskjellen på det israelske demokratiet og det arabiske etno-diktaturet. Til orientering, nå får vi en ny omgang med «vås, pisspreik og den eneste jødehateren her er deg». Det er knapt så jeg gidder å sjekke. 0 Siter
Sør Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Det skulle da bare mangle at de straffet soldater som kaster sten på de folkene de allerede terroriserer ulovlig. At de ikke gir soldatene totalt frie tøyler viser da ikke noe som helst, annet enn det faktisk kunne vært enda verre. Norge skjøt da også de som de mente var landssvikere. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 2. august 2004 Forfatter Skrevet 2. august 2004 Det skulle da bare mangle at de straffet soldater som kaster sten på de folkene de allerede terroriserer ulovlig. At de ikke gir soldatene totalt frie tøyler viser da ikke noe som helst, annet enn det faktisk kunne vært enda verre. Norge skjøt da også de som de mente var landssvikere. Når så du sist Arafat straffet sine steinkastere? «-Norge skjøt da også de som de mente var landssvikere...-» Men du er av en annen mening? *!* 0 Siter
Sør Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Når så du sist Arafat straffet sine steinkastere? «-Norge skjøt da også de som de mente var landssvikere...-» Men du er av en annen mening? *!* Hvorfor skulle Arafat straffe de som sloss mot Israels ulovlige okkupasjon? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 2. august 2004 Forfatter Skrevet 2. august 2004 Hvorfor skulle Arafat straffe de som sloss mot Israels ulovlige okkupasjon? ...for en gangs skyld, eller er du for feig til å ta debatten? «-Hvorfor skulle Arafat straffe de som sloss mot Israels ulovlige okkupasjon? -» Nok en grunn til å spørre om du mener enhver «aksjon» mot «Israels ulovlige okkupasjon» er legitim? Arafat oppmuntrer til terrorisme, det er dokumentert hinsides enhver tvil, så dersom du er av en annen oppfatning, så imøteser jeg en redegjørelse for dette. Jeg spør også igjen: er du av en annen mening enn det norske rettsvesen i synet på hvem som var landsforrædere? Gjør i hvert fall ett eneste forsøk på å fremstå som seriøs dersom du har til hensikt å besvare dette innlegget. Hvis ikke, så la heller være. 0 Siter
Sør Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 ...for en gangs skyld, eller er du for feig til å ta debatten? «-Hvorfor skulle Arafat straffe de som sloss mot Israels ulovlige okkupasjon? -» Nok en grunn til å spørre om du mener enhver «aksjon» mot «Israels ulovlige okkupasjon» er legitim? Arafat oppmuntrer til terrorisme, det er dokumentert hinsides enhver tvil, så dersom du er av en annen oppfatning, så imøteser jeg en redegjørelse for dette. Jeg spør også igjen: er du av en annen mening enn det norske rettsvesen i synet på hvem som var landsforrædere? Gjør i hvert fall ett eneste forsøk på å fremstå som seriøs dersom du har til hensikt å besvare dette innlegget. Hvis ikke, så la heller være. Israel bedriver terrorisme, samt okkupasjon, og er derfor neppe i en posisjon til å klage over at andre synker til Israels eget nivå. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Israel bedriver terrorisme, samt okkupasjon, og er derfor neppe i en posisjon til å klage over at andre synker til Israels eget nivå. Jeg spør også igjen: er du av en annen mening enn det norske rettsvesen i synet på hvem som var landsforrædere? Dette er viktig å få klarhet i. Og igjen; mener du enhver «aksjon» mot «Israels ulovlige okkupasjon» er legitim? Arafat oppmuntrer til terrorisme, det er dokumentert hinsides enhver tvil, så dersom du er av en annen oppfatning, så imøteser jeg en redegjørelse for dette. 0 Siter
Sør Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jeg spør også igjen: er du av en annen mening enn det norske rettsvesen i synet på hvem som var landsforrædere? Dette er viktig å få klarhet i. Og igjen; mener du enhver «aksjon» mot «Israels ulovlige okkupasjon» er legitim? Arafat oppmuntrer til terrorisme, det er dokumentert hinsides enhver tvil, så dersom du er av en annen oppfatning, så imøteser jeg en redegjørelse for dette. Sharon bedriver (ikke "oppmuntrer", men beordrer) terrorisme. Det er det ingen tvil om. Arafat, derimot, fordømmer den. ==== Nei, jeg er ikke uenig med hvem som var landssvikere i Norge. Definisjonen er nok den samme for palestinerene, og derfor aksjonene. 0 Siter
Sør Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jeg spør også igjen: er du av en annen mening enn det norske rettsvesen i synet på hvem som var landsforrædere? Dette er viktig å få klarhet i. Og igjen; mener du enhver «aksjon» mot «Israels ulovlige okkupasjon» er legitim? Arafat oppmuntrer til terrorisme, det er dokumentert hinsides enhver tvil, så dersom du er av en annen oppfatning, så imøteser jeg en redegjørelse for dette. Nei, jeg har (i motsetning til Sharon og deg) aldri støttet terrorisme, verken palestinsk eller israelsk. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Sharon bedriver (ikke "oppmuntrer", men beordrer) terrorisme. Det er det ingen tvil om. Arafat, derimot, fordømmer den. ==== Nei, jeg er ikke uenig med hvem som var landssvikere i Norge. Definisjonen er nok den samme for palestinerene, og derfor aksjonene. Så utenomrettslige henrettelser av arabere som går i mot Arafat er altså sanksjonert av deg. Greit å vite. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Nei, jeg har (i motsetning til Sharon og deg) aldri støttet terrorisme, verken palestinsk eller israelsk. . 0 Siter
Sør Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Så utenomrettslige henrettelser av arabere som går i mot Arafat er altså sanksjonert av deg. Greit å vite. Hvor skrev jeg det? Du, derimot, har bejublet utenomrettslige henrettelser. Selvmål fra deg! 0 Siter
Sør Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 . Det er fornøyelig at du heller ikke nå kan stå for dine egne meninger! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Det er fornøyelig at du heller ikke nå kan stå for dine egne meninger! ...er at du har sluttet å skrive «med vennlig hilsen», noe som opphørte omtrent samtidig med at du sluttet å debattere sak. (Om du noensinne har gjort det.) Du er for ettertiden å anse som uinteressant. Men kommentér gjerne mine posteringer, det gir argumentene mine et ekstra løft. ...if tou get my drift. *ler av deg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.