lille, store, redde meg Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 åååå har du kaaaaaaaatt... så heldig:) jeg har wowse jeg 0 Siter
carma Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 hehe jepp, det var dagens mål: å få carma inn på dol ;-) Hiv hit en katt da? Hiv og hiv? Du kan få leie en... ;o) 0 Siter
sterksvak Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 Hiv og hiv? Du kan få leie en... ;o) Leie? Leie i bånd ute? 0 Siter
sterksvak Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 Jeg sitter på jobb og danser soldansen. For fra mandag har jeg ferie, og jeg forventer sol! Så fint at du jobber i natt, så kan vi snakke sammen om Backe Gabrielsen ;-) 0 Siter
carma Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Leie? Leie i bånd ute? Leie i lanken? Nei, nå har vi jo blitt enige om en pusepasseperiode. Det er heeelt i orden ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Så fint at du jobber i natt, så kan vi snakke sammen om Backe Gabrielsen ;-) Backe Gabrielsen er en utrolig fin fyr! Eller var? For han er vel dau? Vel, død eller levanda! Redda Joppe! XO er digg. Tror jeg må kjøpe en flaske selv en dag. 0 Siter
sterksvak Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 Leie i lanken? Nei, nå har vi jo blitt enige om en pusepasseperiode. Det er heeelt i orden ) skal ikke dere på ferie snart? ;-) 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Hehe... Fort gjort ;o) Hva er fort gjort? Var det skrevet til meg? 0 Siter
carma Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Hva er fort gjort? Var det skrevet til meg? Å ta feil av forskjellige forum her på nett ) 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Å ta feil av forskjellige forum her på nett ) Åja, sånn ja. Godt å se at det ikke bare er meg som sitter her i natta. Hvor mange er vi? 0 Siter
sterksvak Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 Åja, sånn ja. Godt å se at det ikke bare er meg som sitter her i natta. Hvor mange er vi? hei, du kan jo komme på chatten da :-) husker ikke adressen.... carma? husker du? 0 Siter
carma Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 hei, du kan jo komme på chatten da :-) husker ikke adressen.... carma? husker du? http://chat.timekillers.net er adressen ) Vælkomminj! 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 hei, du kan jo komme på chatten da :-) husker ikke adressen.... carma? husker du? Visste ikke det var noen chat jeg. Her på doktoronline? 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 nå skal jeg krype i køya. Har sittet ute å røyka i hele kveld. Ellers har jeg vært på shopping i dag og handlet masse på salg 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 hei, du kan jo komme på chatten da :-) husker ikke adressen.... carma? husker du? Tror ikke jeg skal begynne å chatte nå. Da blir jeg bare sittende. Men takk for tipset. Vil gjerne vite hvor dere chatter til en annen gang. Bestemte meg for å være i seng til tolv, så til et, og nå til to. Det er ikke lett når det er så mange tanker som svirrer. Får prøve å få meg litt søvn. God natt alle sammen. 0 Siter
sterksvak Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 nå skal jeg krype i køya. Har sittet ute å røyka i hele kveld. Ellers har jeg vært på shopping i dag og handlet masse på salg natta:-) sov godt! 0 Siter
sterksvak Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 Tror ikke jeg skal begynne å chatte nå. Da blir jeg bare sittende. Men takk for tipset. Vil gjerne vite hvor dere chatter til en annen gang. Bestemte meg for å være i seng til tolv, så til et, og nå til to. Det er ikke lett når det er så mange tanker som svirrer. Får prøve å få meg litt søvn. God natt alle sammen. Sov godt da:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Backe Gabrielsen er en utrolig fin fyr! Eller var? For han er vel dau? Vel, død eller levanda! Redda Joppe! XO er digg. Tror jeg må kjøpe en flaske selv en dag. Ha ha, jeg ble endelig påspandert BG, så nå er du for seint ute. 0 Siter
carma Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Visste ikke det var noen chat jeg. Her på doktoronline? Chatten er ikke i tilknytning til Doktoronline. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.