Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det samme til deg ;o)

:o)

*drysse drømmepulver over alle på dol*

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sterksvak

10

• carma

9

• lille, store, redde meg

7

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ha ha, jeg ble endelig påspandert BG, så nå er du for seint ute.

Backe er så dyrt at det er like greit! ;)

Skrevet

Backe er så dyrt at det er like greit! ;)

Men det smakte godt så jeg skal fremdeles minne deg på det sånn innimellom :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det smakte godt så jeg skal fremdeles minne deg på det sånn innimellom :o)

Men vil det si at du fikk deg date takket være at jeg narret deg inn for å se bilde av meg? :)

Jeg forventer i så fall å bli bedt i bryllupet! ;)

Skrevet

Men vil det si at du fikk deg date takket være at jeg narret deg inn for å se bilde av meg? :)

Jeg forventer i så fall å bli bedt i bryllupet! ;)

Nei, jeg har drukket i smug i plastglass så ingen sykepleiere skulle oppdage det. Ingen date nei ;o)

Har forresten ikke sjekket der siden andre dagen ;o) men blir det bryllup kan du få være forlover.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg har drukket i smug i plastglass så ingen sykepleiere skulle oppdage det. Ingen date nei ;o)

Har forresten ikke sjekket der siden andre dagen ;o) men blir det bryllup kan du få være forlover.

Det er ingen skam å drikke litt XO i smug! :)

Jeg har ferie fra mandag. Kanskje jeg burde kline til med en flaske jeg også. En såkalt ferieflaske! ;)

Skrevet

Det er ingen skam å drikke litt XO i smug! :)

Jeg har ferie fra mandag. Kanskje jeg burde kline til med en flaske jeg også. En såkalt ferieflaske! ;)

Det er absolutt å anbefale. man må skeie litt ut når man har ferie og kose seg og slappe av ;o(

Skrevet

Er nå lørdag nå men...

Satt ute og fulgte med på det enorme bassenget jeg har kjøpt til unga...fylte opp med vann.

Så spiste vi pølser og tok et glass vin ute.

Og jeg venta, og venta, og venta på vaskemaskinen som ikke ble levert alikavel...i dag skal det ringes, ja...

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...