sterksvak Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Skrevet 31. juli 2004 Det samme til deg ;o) ) *drysse drømmepulver over alle på dol* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Ha ha, jeg ble endelig påspandert BG, så nå er du for seint ute. Backe er så dyrt at det er like greit! 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Backe er så dyrt at det er like greit! Men det smakte godt så jeg skal fremdeles minne deg på det sånn innimellom ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Men det smakte godt så jeg skal fremdeles minne deg på det sånn innimellom ) Men vil det si at du fikk deg date takket være at jeg narret deg inn for å se bilde av meg? Jeg forventer i så fall å bli bedt i bryllupet! 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Men vil det si at du fikk deg date takket være at jeg narret deg inn for å se bilde av meg? Jeg forventer i så fall å bli bedt i bryllupet! Nei, jeg har drukket i smug i plastglass så ingen sykepleiere skulle oppdage det. Ingen date nei ;o) Har forresten ikke sjekket der siden andre dagen ;o) men blir det bryllup kan du få være forlover. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Nei, jeg har drukket i smug i plastglass så ingen sykepleiere skulle oppdage det. Ingen date nei ;o) Har forresten ikke sjekket der siden andre dagen ;o) men blir det bryllup kan du få være forlover. Det er ingen skam å drikke litt XO i smug! Jeg har ferie fra mandag. Kanskje jeg burde kline til med en flaske jeg også. En såkalt ferieflaske! 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Det er ingen skam å drikke litt XO i smug! Jeg har ferie fra mandag. Kanskje jeg burde kline til med en flaske jeg også. En såkalt ferieflaske! Det er absolutt å anbefale. man må skeie litt ut når man har ferie og kose seg og slappe av ;o( 0 Siter
Rubia Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Er nå lørdag nå men... Satt ute og fulgte med på det enorme bassenget jeg har kjøpt til unga...fylte opp med vann. Så spiste vi pølser og tok et glass vin ute. Og jeg venta, og venta, og venta på vaskemaskinen som ikke ble levert alikavel...i dag skal det ringes, ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.