Gå til innhold

Finnes det slankepiller son VIRKER ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men du legger på deg mer etterpå enn det du har tatt av.

Skrevet

Reductil og Xenical. Men de gis kun til personer med BMI over 30. Evt. over 28 når spesielle forhold taler for det, fx. at man har øket risiko for diabetes 2 og andre overvekts-relaterte sykdommer/tilstander. Du må få resept av legen på en av disse i såfall, og følges opp tett underveis i vektreduksjonen. Særlig med Reductil, da denne kan gi økning i blodtrykket og en del andre bivirkninger som må holdes et øye med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jupp, men de er klassifisert som doping. Og de gir ingen nevneverdige resultater uansett.

Kosthold og trening gjør derimot det. Funker som faen.

Skrevet

jepp!!!

reductil. kjempe bra men en går ikke raskt ned men sikkert.

Skrevet

Jepp. Den beste, og den eneste som egentlig virker som den skal (med mindre man har en fysisk diagnose som forårsaker overvekten), heter Legg-Om-Kostholdet-Og-Begynn-Å-Mosjonere-Pillen :-)

"........................."

Skrevet

Spise lite og jevnlig, bruke avføringspiller. Det funker bra men er slitsomt. Sikkert ikke å anbefale men tester har vist at mange slankeprodukter inneholder avførngsmidler.

Gjest ikke undertegn
Skrevet

Jepp, amfetamin funker veldig bra.. Ingen kjente bivirkninger heller....;)

ellers så må jeg si meg enig med Prozak..

Skrevet

Jepp, amfetamin funker veldig bra.. Ingen kjente bivirkninger heller....;)

ellers så må jeg si meg enig med Prozak..

Det "fine" med amfetamin er at det er ingen fysiske bivirkninger. Psykiske derimot, er det mange av :-)

(og hvis noen ikke forsto det - jeg var ironisk, og mente IKKE å si noe positivt om makka/speed/joggesko)

"............................"

Skrevet

Spise lite og jevnlig, bruke avføringspiller. Det funker bra men er slitsomt. Sikkert ikke å anbefale men tester har vist at mange slankeprodukter inneholder avførngsmidler.

Å gå på diett og bruke avføringspiller kan selfølgelig ikke være sundt i det hele tatt. Da tvinger du kroppen til å kvitte seg med maten før den naturlige prosessen har gått sin gang, og de næringsstoffene som skal taes opp fra maten blir ikke tatt opp.

".............................."

Gjest labamba
Skrevet

Å gå på diett og bruke avføringspiller kan selfølgelig ikke være sundt i det hele tatt. Da tvinger du kroppen til å kvitte seg med maten før den naturlige prosessen har gått sin gang, og de næringsstoffene som skal taes opp fra maten blir ikke tatt opp.

".............................."

Har hørt at avføringspiller faktisk ikke virker, fordi næringen allerede er tatt opp av tarmen. Har lest det flere steder. Personer med sf bruker det fordi de "føler seg" renere, ikke fordi det virker...

Skrevet

Har hørt at avføringspiller faktisk ikke virker, fordi næringen allerede er tatt opp av tarmen. Har lest det flere steder. Personer med sf bruker det fordi de "føler seg" renere, ikke fordi det virker...

Mulig :-)

"......................."

Gjest fordøyd
Skrevet

Nettopp. Næringen blir tatt opp i blodet rimelig fort. Det eneste man ender opp med etter stort inntak av slike piller er væsketap..og ubalanse i kroppen som over lengere tid faktisk kan være dødelig.

Harde misbrukere har ofte endt opp med utlagt tarm, fordi hele tarmsystemet har kollapset.

Skrevet

Det er bare ett svar på dette spørsmål og det er NEIIIII!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Avføringspiller faktisk!

Hva folk ikke gjør for å slippe å lette på ræva.

Gjest det finnes alternativer
Skrevet

Det er bare ett svar på dette spørsmål og det er NEIIIII!!!

Dette er tull. En god del overvektige har god effekt av Reductil, og noen har også effekt av Zenical.

Gjest Reductil kan hjelpe for noen
Skrevet

Jupp, men de er klassifisert som doping. Og de gir ingen nevneverdige resultater uansett.

Kosthold og trening gjør derimot det. Funker som faen.

Du er ganske tunglært! *s*

Trodde du lærte noe om Reductil i diskusjonen vår her forleden...

Gjest forskningsmessig belegg?
Skrevet

Hvor har du det fra?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er ganske tunglært! *s*

Trodde du lærte noe om Reductil i diskusjonen vår her forleden...

Jeg lærte ingenting jeg ikke allerede visste om Reductil i den diskusjonen.

Hvis noen knekker beinet og du gir dem Morfin så vil det føles bedre. Men beinet vil ikke bli bedre.

Det eneste overvektige personer kan gjøre (og nå snakker jeg ikke om folk som veier 3 ganger normalvekten - det er tross alt ekstremt og krever mer innsats enn et kvinnfolk som vil ned 15 kilo), er å endre livsstilen sin.

Og ikke bland BMI inn i det her. Du kan umulig ha noe begrep om kropp og form dersom du regner det som noe i nærheten av et troverdig mål.

Men du må selvfølgelig tro hva du vil, og så kan vi se hvem som ser best ut om 12 måneder: Du på Reductil eller en hvilken som helst annen person som har fulgt mine råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...