Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hunden min har fått spolorm tror jeg har masse små makk i avføringen, smitter det lett over på mennesker, ved at hunden slikker på hånden etc???

Skrevet

ja, det kan smitte over på mennesker, men hvor lett vet jeg ikke. Dra på apoteket og kjøp tabletter imorra du så går det nok bra ;-)

lille, store, redde meg
Skrevet

Du må forte deg på apoteket å få panacur (tror jeg det heter)

Spør for sikkerhets skyld på apoteket.

Det er en rød og hvit eske.

Bruk kuren som forskrevet, og husk å bruk den to ganger etter hverandre. (vent ca. to uker) Dette er kjempe effektivt.

Hilsen eieren til Rex

Skrevet

ja, det kan smitte over på mennesker, men hvor lett vet jeg ikke. Dra på apoteket og kjøp tabletter imorra du så går det nok bra ;-)

har nettopp gitt voffsen penacur og det skal tas i 3 dager. tror den er så effektiv at en slipper å gjennta den pga den også visst nok tar eggene. men får ringe til et apotek i morra å høre hvor store sjansene er for at jeg får det!!! takk for hjelpen

lille, store, redde meg
Skrevet

har nettopp gitt voffsen penacur og det skal tas i 3 dager. tror den er så effektiv at en slipper å gjennta den pga den også visst nok tar eggene. men får ringe til et apotek i morra å høre hvor store sjansene er for at jeg får det!!! takk for hjelpen

Ja, den er veldig effektiv.

Men det jeg mener er at et par uker etter du har avsluttet kuren skal du ta en ny kur.

Ellers kan det fort komme tilbake.

Dette var det dyrlegen sa til meg.

Tror ikke det står noe om det.

Gjest Magic Halo
Skrevet

Er ikke slike parasitter 'arts-spesifikke' da, mon tro? Dvs at kattemark ikke går på hund og hundemark ikke går på mennesker osv?

Skrevet

Er ikke slike parasitter 'arts-spesifikke' da, mon tro? Dvs at kattemark ikke går på hund og hundemark ikke går på mennesker osv?

Nei, det er de ikke i følge dyrlegen jeg hadde til katten min :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...