blaum Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Hei hunden min har fått spolorm tror jeg har masse små makk i avføringen, smitter det lett over på mennesker, ved at hunden slikker på hånden etc??? 0 Siter
sterksvak Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 ja, det kan smitte over på mennesker, men hvor lett vet jeg ikke. Dra på apoteket og kjøp tabletter imorra du så går det nok bra ;-) 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Du må forte deg på apoteket å få panacur (tror jeg det heter) Spør for sikkerhets skyld på apoteket. Det er en rød og hvit eske. Bruk kuren som forskrevet, og husk å bruk den to ganger etter hverandre. (vent ca. to uker) Dette er kjempe effektivt. Hilsen eieren til Rex 0 Siter
blaum Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 ja, det kan smitte over på mennesker, men hvor lett vet jeg ikke. Dra på apoteket og kjøp tabletter imorra du så går det nok bra ;-) har nettopp gitt voffsen penacur og det skal tas i 3 dager. tror den er så effektiv at en slipper å gjennta den pga den også visst nok tar eggene. men får ringe til et apotek i morra å høre hvor store sjansene er for at jeg får det!!! takk for hjelpen 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 har nettopp gitt voffsen penacur og det skal tas i 3 dager. tror den er så effektiv at en slipper å gjennta den pga den også visst nok tar eggene. men får ringe til et apotek i morra å høre hvor store sjansene er for at jeg får det!!! takk for hjelpen Ja, den er veldig effektiv. Men det jeg mener er at et par uker etter du har avsluttet kuren skal du ta en ny kur. Ellers kan det fort komme tilbake. Dette var det dyrlegen sa til meg. Tror ikke det står noe om det. 0 Siter
Gjest Magic Halo Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Er ikke slike parasitter 'arts-spesifikke' da, mon tro? Dvs at kattemark ikke går på hund og hundemark ikke går på mennesker osv? 0 Siter
sterksvak Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Er ikke slike parasitter 'arts-spesifikke' da, mon tro? Dvs at kattemark ikke går på hund og hundemark ikke går på mennesker osv? Nei, det er de ikke i følge dyrlegen jeg hadde til katten min :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.