Gjest På Bjølsen? Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Hvis man bor på Bjølsen/Sagene, hvor er det mest naturlig eller nærliggende å bade? Stilla? 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Stilla er vel nærmest, vel? Ellers så er jo sognsvann greit for de fleste som bor i oslo. "..........................." 0 Siter
Gjest askjgadksljgn Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Stilla er vel nærmest, vel? Ellers så er jo sognsvann greit for de fleste som bor i oslo. "..........................." Hvordan kommmer man seg til stilla fra Bjølsen? 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Hvordan kommmer man seg til stilla fra Bjølsen? Hmmmm...det husker jeg ikke helt, gitt - lenge siden jeg bodde der oppe. Men det er vel mot maridalen, i nærheten av teknisk museum? "........................." 0 Siter
sterksvak Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Hmmmm...det husker jeg ikke helt, gitt - lenge siden jeg bodde der oppe. Men det er vel mot maridalen, i nærheten av teknisk museum? "........................." Jeg får gå meg en tur da ;-) 0 Siter
Gjest På Bjølsen? Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Hmmmm...det husker jeg ikke helt, gitt - lenge siden jeg bodde der oppe. Men det er vel mot maridalen, i nærheten av teknisk museum? "........................." Hm... Flere som er interessert, visst. Ja, du har nok rett i at Stilla er nærmest. Buss 54 går direkte fra Bjølsen til Stilla. Tar 9 min. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.