Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sitter jeg her igjen da. Det er sol og blå himmel ute, og jeg får litt dårlig samvittighet over å sitte inne.

Alle vennene mine er på ferie, sambo er på ferie, hele familien min er også bortreist i helga.

Hva gjør man, på en solfylt dag, helt alene, bortsett fra å sitte inne og trøkke...

Skrevet

Godt spørsmål...

...si ifra hvis du kommer på noe lurt da!

Jeg sjekker innom igjen så snart jeg har vært på fyllinga med skrapet fra kjelleren (så får jeg slått ihjel en hel time... bare resten av dagen igjen)

;o)

Skrevet

Godt spørsmål...

...si ifra hvis du kommer på noe lurt da!

Jeg sjekker innom igjen så snart jeg har vært på fyllinga med skrapet fra kjelleren (så får jeg slått ihjel en hel time... bare resten av dagen igjen)

;o)

De som har gode forslag sitter selvfølgelig ikke på nett sånn at de kan få gitt oss forlsagene...

Går og rydder litt istedet jeg.

mariaflyfly
Skrevet

Gå en tur i skogen! Det er masse blåbær. Også kan du lage pannekaker når du kommer hjem. :o)

Dra og plukk verdens beste jordbær på selvplukk i Maridalen. Finnes ikke bedre bær!

Legg deg og sov ute i skyggen

Stikk ut og kjøp Magasinet og en kaffe latte og kos deg med

Skrevet

Sitte _ute_ å trøkke, kanskje...?

:)

Ta frem en bok/ukeblad og et glass iskald iste og nyt sola (godt innsmurt i solkrem faktor 70)

Hilsen

Skrevet

Hm kanskje jeg skal komme meg ut i finværet heller enn å sitte her?

Skrevet

Har jo ikke skrevet noe her de siste timene ;)

Mutter og de er på ferie ikke så langt unna som jeg trodde, så jeg kjørte ned til de. Har sitti på bryggekanten i hele dag og slikka sol, tatt årets første bad, og spist ferskt brød med saltpølse på :)

Skrevet

Har jo ikke skrevet noe her de siste timene ;)

Mutter og de er på ferie ikke så langt unna som jeg trodde, så jeg kjørte ned til de. Har sitti på bryggekanten i hele dag og slikka sol, tatt årets første bad, og spist ferskt brød med saltpølse på :)

så flink du er da aasemor :-)

jeg har tenkt på å komme meg ut jeg, men så har jeg til gjengjeld fått skrevet her da ;-)

Ellers har jeg vaska hus og nå er det rent og pent, der er jo ikke så værst da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...