Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker dere på å pakke og flytte?

Hvor mye tid beregner man, og hvor mye hjelp kan man be venner om?

Jeg har ikke bil og har et stort tungt skap :)

Gjest flyttebyrået
Skrevet

Hvis du skal flytte uten bil må du nok beregne laang tid. Skal du skru skapet fra hverandre og bære det bit for bit?

Skrevet

Hvis du skal flytte uten bil må du nok beregne laang tid. Skal du skru skapet fra hverandre og bære det bit for bit?

Hehe

Kan jo skaffe bil da ;-)

Værre at det skal opp 3 etg uten heis.

:-)

Gjest flyttebyrået
Skrevet

Hehe

Kan jo skaffe bil da ;-)

Værre at det skal opp 3 etg uten heis.

:-)

Pleier du å hjelpe dine venner når de har behov for det. Hvis svaret er ja kan du selvfølgelig be om hjelp!

Hvor lang tid det tar er veldig individuellet, hvor mye du har, hvor lenge du har bodd der, hvor mye som skal vaskes osv.

Skrevet

Pleier du å hjelpe dine venner når de har behov for det. Hvis svaret er ja kan du selvfølgelig be om hjelp!

Hvor lang tid det tar er veldig individuellet, hvor mye du har, hvor lenge du har bodd der, hvor mye som skal vaskes osv.

Har ikke mye , men *argh* er så lei av å flytte, så jeg vurderer å be om hjelp til det meste, så jeg slipper gjøre noe alene ;-)

Gjest flyttesjau
Skrevet

Har ikke mye , men *argh* er så lei av å flytte, så jeg vurderer å be om hjelp til det meste, så jeg slipper gjøre noe alene ;-)

Da burde du være glad du HAR venner som du kan spørre om hjelp til flytting. Ikke alle har det.

Skrevet

Da burde du være glad du HAR venner som du kan spørre om hjelp til flytting. Ikke alle har det.

ja, jeg er det :-)

selvfølgelig er jeg det!

Hva har det med saken å gjøre?

Det jeg lurer på er om det er greit at jeg ber om hjelp til pakke, flytte og vaske eller om jeg bruker dem for mye....?

Gjest snuten
Skrevet

selvfølgelig er jeg det!

Det jeg lurer på er om det er greit at jeg ber om hjelp til pakke, flytte og vaske eller om jeg bruker dem for mye....?

Pakke og vaske... Æsj... Zzzz...

Bære tungt, flytte, svette? Jepp, gjerne.

Skrevet

Pakke og vaske... Æsj... Zzzz...

Bære tungt, flytte, svette? Jepp, gjerne.

Hehe

Be gutter om å bære og flytte

jenter om å pakke og vaske og ikke de samme hver gang.

Og invitere til feste etterpå?

Da blir de vel glade?

Gjest flyttesjau
Skrevet

selvfølgelig er jeg det!

Det jeg mente var at selvfølgelig skal du ta i bruk vennene dine til flytting. Hvis de er gode venner så sier de vel ifra dersom det passer/ikke passer.

I vennskap gir man og tar man.

Skrevet

Det jeg mente var at selvfølgelig skal du ta i bruk vennene dine til flytting. Hvis de er gode venner så sier de vel ifra dersom det passer/ikke passer.

I vennskap gir man og tar man.

Sånn ja:-)

Ja, jeg er ikke så vannt til å be om hjelp skjønner du, så jeg blir litt usikker på om det går an og hvor mye jeg kan be om.

Skal sette dem i sving jeg!

*lol*

Da beklager jeg innlegget mitt ;-)

Skrevet

Jeg flytta 800 meter for litt siden, fra en liten leilighet hvor jeg bodde alene.

Vi tok vel rauset på 4-5 timer tror jeg, da hadde vi to biler og en tilhenger, og var 4 gutter + meg. Jeg pakka ingenting på forhånd, lempa det oppi esker og søppelsekker underveis,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...