Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De aller fleste nordmenn har til nå klaget over det "iskalde" sommeren vi har hatt, og bært nag til stakkars metrologene som sliter med hissige telefoner fra rasende "vær-kunder".

NÅ har sommeren kommet til store deler av landet og jeg sitter her i nesten 30 varmegrader...

Som gravid sier jeg - og har i hele sommer sagt - at "grønn vinter" passer meg utmerket! I denne varmen sitter jeg dorsk i skyggen en plass - med en flaske lunkent vann plassert på den voksende magen.

Jeg klarer rett og slett ikke å fungere når det er så varmt!

Deilig med varme når man bare skal sitte i skyggen å slappe av, men hvis man skal få gjort noe er en litt kjølig og overskyet sommerdag mye bedre.

Derfor gror huset ned i gris og rot for øyeblikket. Ungene springer glade rundt på plenen - og jeg sparer husarbeidet og andre nyttige gjøremål til sommervarmen er over for denne gang :)

Sommerhilsen fra

Gjest liker høsten!
Skrevet

Liker ikke sole meg... jobber mye om dagene. Og liker best høsten!

Skrevet

He he, jeg har droppet helgevasken pga av varmen, og vi er bare ute og nyter været. 5åringen har plasket rundt i bassenget på terrassen, og vi har vært oppi, vi voksne også. Har ikke funnet på så mange sprell.

Gadd ikke engang å dra inn til sentrum og låne bøker til ferien...

Nei, nå er sommeren kommet - endelig - nyt den heller. Vaske kan vi gjøre når det blir overskyet igjen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...