Gjest sitter her uten musikk akkurat nå Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Jeg har hørt radio faktisk, men det pleier jeg nesten aldri. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Det går mye i 80-talls. Tears for Fears. Simple Minds. Level 42. Talking Heads. Depeche Mode. The Cure. I tillegg blir det en del Neil Young og Lynard Skynard. Når jeg trener går det for tiden i Marilyn Manson. 0 Siter
Mistera Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Paddy Casey, 3 doors down, og Shara McLachlan....For øyeblikket!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Faktisk har jeg overrasket meg selv ved å høre på ny musikk i det siste: Evanesence. ".........................." 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Det går mye i 80-talls. Tears for Fears. Simple Minds. Level 42. Talking Heads. Depeche Mode. The Cure. I tillegg blir det en del Neil Young og Lynard Skynard. Når jeg trener går det for tiden i Marilyn Manson. Neil young er bra ja hvis det er snakk om cden lucky tirteen. Hører også mye på roger waters sin cd amused to deadth. Ellers kommer det helt ann på humøret. Hører også mye på hardtrancemania og synes det er trist at de ikke selger flere. R.E.M, staind og the september when er noen av de som ligger fremme for tiden. 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Radka Toneff og Savage Rose er artister jeg hører på om dagen. Da pløyer jeg alle CD-ene jeg har av hver artist 0 Siter
BettyBlue Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Radka Toneff og Savage Rose er artister jeg hører på om dagen. Da pløyer jeg alle CD-ene jeg har av hver artist Melankolsk for tiden? :-) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Kings of Convenience, Lisa Ekdahl og jazzradioen. Og litt Kill Bill (I+II)-soundtrack iblant! 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Melankolsk for tiden? :-) Nei- ikke melankolsk i det hele tatt faktisk. Men det er mange sommerminner i disse platene. ) Og så er det får artister med slike stemmer som Anisette i Savage Rose og Radka Toneff. Skal bestille den siste CDn til Savage Rose også. De er still going strong! se thesavagerose.com 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Hører i skrivende stund på Bauhaus - Crackle.. Men ellers hører jeg en del på Katatonia - Last fair deal gone down Bay Laurel - Where pain comes to die Zeromancer - Eurotrash 0 Siter
thinkerbell Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Nå går det mye i chet baker "jazz masters", sara löfgrens "stärkare"(en litt mer rocka utgave av eva dahlgren), manu chao "clandestino". I varme sommernetter er Edit Piaf og Leonard Cohen et must. Da jeg var i sverige oppdaget jeg en "ny" softjazz artist med egne svenske tekster. fabelaktig stemme, -hun kommer med cd i slutten av august og den ser jeg frem til. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Det går mye i 80-talls. Tears for Fears. Simple Minds. Level 42. Talking Heads. Depeche Mode. The Cure. I tillegg blir det en del Neil Young og Lynard Skynard. Når jeg trener går det for tiden i Marilyn Manson. ah.. det deilige 80 tall.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.