Gå til innhold

Hjelp! Opphengskulefjerner til Ford Ecoline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen i Oslo eller omegn som har en slik opphengskulefjerner til Ford Ecoline som vi kunne ha fått låne?

Har prøvd å få kjøpt en slik, men ingen som har, og nå er alle verksted stengt til mandag...

Jeg ville vært evig takknemlig, og kjøper den gjerne om du ikke har bruk for den lenger også!!! :o)

Om noen har en ide om hvor jeg kan få fatt i en slik i dag, så kom gjerne med tips!!!

Hilsen Maya

[email protected]

Gjest Grumpy
Skrevet

Dessverre, men jeg har en dobbel fustasjeopphengsforkobling du kan få billig ;-)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Gi den en dask med smihammeren, den duger lenge.

Skrevet

Dessverre, men jeg har en dobbel fustasjeopphengsforkobling du kan få billig ;-)

Du bør slenge med noen grønne overledninger og litt sleggefett med frustrasjonsopphenget :-)

"........................."

Gjest Grumpy
Skrevet

Du bør slenge med noen grønne overledninger og litt sleggefett med frustrasjonsopphenget :-)

"........................."

Jepp. Kompassrose kan hun få på kjøpet. :-D

Skrevet

Jepp. Kompassrose kan hun få på kjøpet. :-D

Ja, de har man jo gjerne flust av likevel :-)

"........................"

Gjest Grumpy
Skrevet

Ja, de har man jo gjerne flust av likevel :-)

Bra å bli kvitt en. Lei av å vanne dem hele tiden hehe

Skrevet

Bra å bli kvitt en. Lei av å vanne dem hele tiden hehe

Ja, det skjønner jeg. De er definitivt ikke så lette å vanne som viftereima.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...