villee Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Kan jeg lage vin av dette eller er det giftig? 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Samboeren min sier du trygt kan lage vin av det. Så da kan du sikkert det. 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Samboeren min sier du trygt kan lage vin av det. Så da kan du sikkert det. Vent litt! Rød hyllebær? Er det flere sorter så kan du bare se vekk ifra svaret mitt, for han visste ikke det var forskjell på hyllebær. Er det det da? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Vent litt! Rød hyllebær? Er det flere sorter så kan du bare se vekk ifra svaret mitt, for han visste ikke det var forskjell på hyllebær. Er det det da? Det er vel røde hyllbær og svarthyll (mørk røde). Frøene i røde skal visst være giftig. Tror det er mest svarthyll som brukes til vin (?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.