Gå til innhold

Endelig ikke røyker av Allen Carr??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå røyker ikke jeg, men har lest litt i den boken. For meg vil den ikke kunne fungere, rett og slett fordi den er direkte dum enkelte steder. Han kommer med enkelte påstander som han mener er uomtvistelige, og som jeg mener er direkte feil (for meg). Og når han bygger resten av ideologien, og selve poenget med boken på disse, mister jeg respekten for "logikken" hans.

Men mange klarer jo å slutte v.h.a den, og det er jo bra.

".............................."

Hvis du ikke røyker, har du vel kanskje svaret der. Du har ikke en del av tankemekanismene røykere har og da blir en del av tingene i boka skivebom og virker dumme fra ditt ståsted.

Skrevet

Hvis du ikke røyker, har du vel kanskje svaret der. Du har ikke en del av tankemekanismene røykere har og da blir en del av tingene i boka skivebom og virker dumme fra ditt ståsted.

Feil :-) Jeg røyket i 12 år, før jeg sluttet for 2.5 år siden.

".........................."

lille, store, redde meg
Skrevet

husker jeg brukte prozac (fontex i norge) en periode. Deilig medisin...ble så oppstemt at jeg løp rundt i gangene der jeg var innlagt og flirte og danset og pratet med andre. Lå på bordet i spisesalen istedet for å sitte på stolen, mens jeg snakket høyt så alle kunne høre med min venninne/felles pasient hvor herlig livet var og hvor deeeeilig jeg var og alt det fine jeg skulle kjøpe:)

Har brukt samme medisinen.

Jeg ble likegyldig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...