Gå til innhold

MÅ man være ute i sola

Anbefalte innlegg

Gjest skyggen mnin
Skrevet

Jeg trives ikke i solsteken, jeg liker ikke å sole meg, og det vises på huden min... den er blek men har heller ikke mye rynker.

Hvorfor er det likevel sånn at jeg har dårlig samvittighet når jeg sitter inne i stekende solskinn.

Skrevet

Jeg liker heller ikke å sitte i sola. Jeg pleier å ta en dag i løpet av sommeren der jeg soler meg, og heldigvis blir jeg så lett brun at jeg ikke trenger mer. Har blitt spurt om jeg har vært i syden etter å ha solt meg en dag.

Skrevet

Du trenger da ikke sitte INNE i stekende solskinn når du ikke liker å sole deg!

Når det er så varmt ute at det er deilig å sitte i skyggen - da er det sommer da :-) (Gjerne med en god bok og tekoppen innen rekkevidde.)

Gjest osiris
Skrevet

Jeg er også sånn. Liker varmen men liker ikke å ha hodet i sola. I syden ligger jeg alltid med hodet under en parasoll og kroppen utafor. jeg skal ha det behagelig! *lol*

Skrevet

Sånn er jeg også. Men jeg liker å sitte på verandaen, under en skyggefull parasoll, og drikke iste og høre på radioen eller lese avisen.

Skrevet

Kanskje forde vi har litt lite penvær her og vi burde liksom nyte det når det er...

Men man bør jo ikke steke seg forde det er pent da...noe så deilig som å sitte under en parasoll med en kaffe da gett :)

Skrevet

Nei jeg bryr meg heller ingenting om å sitte ute i solen. Sitter heller ved dataen eller tv'en fremfor å sitte på terassen og lese se og hør. Har riktignok tatt et par utepils i sommer, men trives best i skyggen. Liker heller ikke å bli brun. Har ikke solt meg på 5-6 år.

Gjest maiklive
Skrevet

Nei jeg bryr meg heller ingenting om å sitte ute i solen. Sitter heller ved dataen eller tv'en fremfor å sitte på terassen og lese se og hør. Har riktignok tatt et par utepils i sommer, men trives best i skyggen. Liker heller ikke å bli brun. Har ikke solt meg på 5-6 år.

Liker heller ikke sole meg. Det tar jo så laaangt tid før man får farge..så jeg jukser og blir brun i solariumet. Ellers så har jeg god sammvitighet her jeg sitter inne og ute er det sikkert 30 varmegrader. Jeg kvæles rett og slett av varmen.

Når det går mot kveld tar jeg og hundene mine en langt tur. Da er været deilig med passe kjølig drag:O)

Skrevet

Fordi det på en måte forventes at du har litt farge på kroppen etter at halve sommeren er over. Ellers er du en stuegris og det er jo ikke bra.

Gi blaffen, sett deg heller i skyggen, og fryd deg over at du fremover kommer til å ha en penere hud enn de fleste andre på din alder ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...