Gå til innhold

Paradis hotell

Anbefalte innlegg

Gjest maiklive
Skrevet

Er hekta på den serien... :o)

Det er helt utrolig hvor onskapsfull folk kan være? hva menere dere?

De mest anstendige der er Charla og co. De andre er barnslige selvopptatte og onde. Er det mulig?

Dere som ikke følger med. Hopp over dette innlegget.

Gjest zuuul
Skrevet

Liker Charla, Tara og Keith. Må nesten like Dave også da. De andre er jo helt utrolig frekke... tror de er sååå mye bedre enn de andre, og snakker dritt om dem hele tiden! Grusomt å høre på!

Gjest mekanikk
Skrevet

Liker Charla, Tara og Keith. Må nesten like Dave også da. De andre er jo helt utrolig frekke... tror de er sååå mye bedre enn de andre, og snakker dritt om dem hele tiden! Grusomt å høre på!

Æsj, de er jo de verste i hele serien jo, Og Dave, han er bare ekkel. Får frysninger bare jeg ser på han. Håper Charla & co ryker ut fortest mulig.

Amy bør være en av vinnerne.

Gjest maiklive
Skrevet

Æsj, de er jo de verste i hele serien jo, Og Dave, han er bare ekkel. Får frysninger bare jeg ser på han. Håper Charla & co ryker ut fortest mulig.

Amy bør være en av vinnerne.

Amy bør være en vinner??? sier du ... Hallo! Ondere menneske en hun har jeg ikke sett maken til. Like barn liker samme sort... regner med du er av samme kaliber som henne... eeeekkk.

jaja.. en ting er sikkert. Amy vinner ikke.

Jeg vet hvem som vinner:)

Skrevet

Syns ikke man "må" like Dave selv om han er "venn" med de andre du likte jeg da.. Jeg syns Dave virker som en stor gjøk jeg da... i likhet med de fleste av de andre der

Gjest mekanikk
Skrevet

Amy bør være en vinner??? sier du ... Hallo! Ondere menneske en hun har jeg ikke sett maken til. Like barn liker samme sort... regner med du er av samme kaliber som henne... eeeekkk.

jaja.. en ting er sikkert. Amy vinner ikke.

Jeg vet hvem som vinner:)

Herregud er du syk, Jeg er ikke av samme kaliber, synd å måtte skuffe deg. Alle er akkurat like jævlige og snakker dritt om hverandre i den serien, er egentlig ingen som er bedre enn de andre der.

Jeg driter i om du vet hvem som vinner. Om jeg liker Amy så må jeg få lov til det, du liker Charla helt ok for meg men jeg kan ikke fordra den faske tøyta som spiller så prektig.

Skrevet

Jeg er også HEKTA!!!

Mannen min er blitt smittet også, etter at jeg har skravlet så fælt om serien!

Gleder meg til neste lørdag!

PS! Beau er såååå søt! :-)

Gjest maiklive
Skrevet

Herregud er du syk, Jeg er ikke av samme kaliber, synd å måtte skuffe deg. Alle er akkurat like jævlige og snakker dritt om hverandre i den serien, er egentlig ingen som er bedre enn de andre der.

Jeg driter i om du vet hvem som vinner. Om jeg liker Amy så må jeg få lov til det, du liker Charla helt ok for meg men jeg kan ikke fordra den faske tøyta som spiller så prektig.

hehe ro deg ned et hakk... Mekanikk.

Seff er man av samme kaliber når man liker en slikt ond menneske som Amy. Ja alle prater drit om hverandre , men det er bare Amys gjeng som er onskapsfulle.

Gjest maiklive
Skrevet

Syns ikke man "må" like Dave selv om han er "venn" med de andre du likte jeg da.. Jeg syns Dave virker som en stor gjøk jeg da... i likhet med de fleste av de andre der

Enig med Anki angående Dave. Han er ikke ond av natur , Han vil bare gjøre alle til lags. Man kan aldri gjøre alle mennesker til lags, da framstår man bare som en tufs.

Gjest maiklive
Skrevet

Jeg er også HEKTA!!!

Mannen min er blitt smittet også, etter at jeg har skravlet så fælt om serien!

Gleder meg til neste lørdag!

PS! Beau er såååå søt! :-)

Syntes Scott er kjekk:O)

Ja gubben min er også blitt litt hekta pga av meg... hehe

Skrevet

Seff er man av samme kaliber når man liker en slikt ond menneske som Amy. Ja alle prater drit om hverandre , men det er bare Amys gjeng som er onskapsfulle.

Hvor langt har de komt her i norge?

Har sett serien ferdig på den danske tv3 kanalen;) hehe... og jeg lover dere overraskelser av KALIBER om det da ikke allerede har skjedd... hehehehe...

Vet du på åssen måte de vinner maiklive? hehehe... om du ikke gjør det så har du noe å glede deg til;) sier ikke mere:)

Gjest maiklive
Skrevet

Hvor langt har de komt her i norge?

Har sett serien ferdig på den danske tv3 kanalen;) hehe... og jeg lover dere overraskelser av KALIBER om det da ikke allerede har skjedd... hehehehe...

Vet du på åssen måte de vinner maiklive? hehehe... om du ikke gjør det så har du noe å glede deg til;) sier ikke mere:)

Nei jeg vet ikke hvordan de vinner... Leste bare på paradis hotel sin nettsiden hvem som vant.

Fortell da:O)....... eller hvor kan jeg lese... er kjempe nyrsgjerrig

Gjest maiklive
Skrevet

Nei jeg vet ikke hvordan de vinner... Leste bare på paradis hotel sin nettsiden hvem som vant.

Det som skjedde sist var at Melani og Beau ble stemt inn igjen.De gamle deltagerne er nå reist og Zack ble utestengt til å kunne komme inn igjen pga av trussel om vold.

Skrevet

Det står desverre ikke på sidene der:( jeg har sett hele serien på danske TV3, og det er masse som skjer:) og vet at folk blir sinna om jeg røper alt, men det kommer masse krangling, spiltting av grupper osv osv, det beste med hele serien er når de får premien, og diverse valg, og hvordan valgene blir mottatt...

Den det går værst utover er dave;) hehe

Skrevet

Jeg følger ikke med og hopper over innlegget.

De fleste realty-serier er bånn.

Gjest maiklive
Skrevet

Det står desverre ikke på sidene der:( jeg har sett hele serien på danske TV3, og det er masse som skjer:) og vet at folk blir sinna om jeg røper alt, men det kommer masse krangling, spiltting av grupper osv osv, det beste med hele serien er når de får premien, og diverse valg, og hvordan valgene blir mottatt...

Den det går værst utover er dave;) hehe

Fortell på mail til meg da.....ååå så nyrsgjerrig

[email protected]

Gjest mekanikk
Skrevet

Åneida det er det slettes ikke, de andre er like ille, og enda verre blir de nok:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...