Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

STØNN!

Er det mulig å gjøre sidene sine SÅ utilgjengelige? Ikke bare er de stengt mellom 23.00 og 07.00, men de er ... meg et... å navigere i også.

Synes det er så irriterende å måtte gjennom side på side for spesifisering, som andre steder gjøres med noen rullgardinmenyer osv...

Kjempeviktig....

*argh*

Gjest Grumpy
Skrevet

Er de redd for at folk skal sende ivei søknader i fylla eller noe eller? Må vel være den eneste websiden i verden med åpningstid hehe. Og så kan du visstnok søke jobb i Sovjetunionen der. Det er vel også ganske unikt ;)

Skrevet

Er de redd for at folk skal sende ivei søknader i fylla eller noe eller? Må vel være den eneste websiden i verden med åpningstid hehe. Og så kan du visstnok søke jobb i Sovjetunionen der. Det er vel også ganske unikt ;)

det har sikkert med noen teite backup-løsninger å gjøre. Skikkelig ugreit er det.

Gjest Grumpy
Skrevet

det har sikkert med noen teite backup-løsninger å gjøre. Skikkelig ugreit er det.

Nå har jeg sittet og lest gjennom nattens innlegg her på DOL. Hvis det var et nettsted som burde ha nattestengt, så var det vel heller dette, enn Aetat :) God underholdning, dog...

Skrevet

Nå har jeg sittet og lest gjennom nattens innlegg her på DOL. Hvis det var et nettsted som burde ha nattestengt, så var det vel heller dette, enn Aetat :) God underholdning, dog...

Har du et godt forslag for hva man kan gjøre om natten isteden for å sitte her når man ikke får sove ;o)

Gjest Grumpy
Skrevet

Har du et godt forslag for hva man kan gjøre om natten isteden for å sitte her når man ikke får sove ;o)

Lese en bok? Eller to?

Skrevet

Lese en bok? Eller to?

Det kan jeg gjøre om dagen. Om natta er jeg ofte så trøtt at jeg ikke klarer å konsentrere meg.

Man trenger ikke bruke den intellektuelle delen av hjernen for å sitte på forumet om natten og diskutere idiotiske ting :o)

Skrevet

Vet du, jeg har forsket litt på de derre sidene der, og om du bare skriver inn fylke og sted og driter i å spesifisere åssen jobb og alt det derre du er ute etter... trykker du bare søk etter at du har krysset av kommunene i fylket du ønsker jobb... og vips så har du alle stillingene sånn som der var før!:)

Skrevet

Vet du, jeg har forsket litt på de derre sidene der, og om du bare skriver inn fylke og sted og driter i å spesifisere åssen jobb og alt det derre du er ute etter... trykker du bare søk etter at du har krysset av kommunene i fylket du ønsker jobb... og vips så har du alle stillingene sånn som der var før!:)

Ah! Takk skarru ha! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...