Kvinna Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 STØNN! Er det mulig å gjøre sidene sine SÅ utilgjengelige? Ikke bare er de stengt mellom 23.00 og 07.00, men de er ... meg et... å navigere i også. Synes det er så irriterende å måtte gjennom side på side for spesifisering, som andre steder gjøres med noen rullgardinmenyer osv... Kjempeviktig.... *argh* 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Er de redd for at folk skal sende ivei søknader i fylla eller noe eller? Må vel være den eneste websiden i verden med åpningstid hehe. Og så kan du visstnok søke jobb i Sovjetunionen der. Det er vel også ganske unikt 0 Siter
Nikki Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Er de redd for at folk skal sende ivei søknader i fylla eller noe eller? Må vel være den eneste websiden i verden med åpningstid hehe. Og så kan du visstnok søke jobb i Sovjetunionen der. Det er vel også ganske unikt det har sikkert med noen teite backup-løsninger å gjøre. Skikkelig ugreit er det. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 det har sikkert med noen teite backup-løsninger å gjøre. Skikkelig ugreit er det. Nå har jeg sittet og lest gjennom nattens innlegg her på DOL. Hvis det var et nettsted som burde ha nattestengt, så var det vel heller dette, enn Aetat God underholdning, dog... 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Nå har jeg sittet og lest gjennom nattens innlegg her på DOL. Hvis det var et nettsted som burde ha nattestengt, så var det vel heller dette, enn Aetat God underholdning, dog... Har du et godt forslag for hva man kan gjøre om natten isteden for å sitte her når man ikke får sove ;o) 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Har du et godt forslag for hva man kan gjøre om natten isteden for å sitte her når man ikke får sove ;o) Lese en bok? Eller to? 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Lese en bok? Eller to? Det kan jeg gjøre om dagen. Om natta er jeg ofte så trøtt at jeg ikke klarer å konsentrere meg. Man trenger ikke bruke den intellektuelle delen av hjernen for å sitte på forumet om natten og diskutere idiotiske ting ) 0 Siter
Mistera Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Vet du, jeg har forsket litt på de derre sidene der, og om du bare skriver inn fylke og sted og driter i å spesifisere åssen jobb og alt det derre du er ute etter... trykker du bare søk etter at du har krysset av kommunene i fylket du ønsker jobb... og vips så har du alle stillingene sånn som der var før! 0 Siter
Kvinna Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 Vet du, jeg har forsket litt på de derre sidene der, og om du bare skriver inn fylke og sted og driter i å spesifisere åssen jobb og alt det derre du er ute etter... trykker du bare søk etter at du har krysset av kommunene i fylket du ønsker jobb... og vips så har du alle stillingene sånn som der var før! Ah! Takk skarru ha! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.