sterksvak Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Er det noen våkne nå, og hva gjør dere i så fall? Selv er jeg nettopp kommet fra byen, og må jo stikke innom her før jeg legger meg ;-) 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Jeg kom nettopp inn fra en økt med kamerater. Nattorientering.. 0 Siter
sterksvak Skrevet 1. august 2004 Forfatter Skrevet 1. august 2004 Jeg kom nettopp inn fra en økt med kamerater. Nattorientering.. Nattorientering? Det var spesiellt spennende:) Militæret ? eller vanlig orientering ?(eller slang for ut på byn...?) *nysgjerrig* :-) 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Fåkke sove, har så vondt i leddene og musklene :-( 0 Siter
sterksvak Skrevet 1. august 2004 Forfatter Skrevet 1. august 2004 Fåkke sove, har så vondt i leddene og musklene :-( Uff da.... ta deg en pause, tenke på noe bra og prøv igjen du.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.