molli Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Som en dråpe i havet, men jeg prøver da å bidra bittelitt..som å levere papir og glass-emballasje til innsamling og gjenvinning. Må man fjerne papir-etiketter på glass man skal kaste i sånn innsamlings-iglo? Det vet jeg ikke om jeg orker... Dumt spørsmål kanskje, men jeg lurer litt på det likevel:-) 0 Siter
Platina Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Nei, det trenger du ikke. Neppe særlig mange som hadde giddet å levere slikt om man måtte stå meg gryteskrubb for å fjerne papir og alle limrester. 0 Siter
molli Skrevet 1. august 2004 Forfatter Skrevet 1. august 2004 Nei, det trenger du ikke. Neppe særlig mange som hadde giddet å levere slikt om man måtte stå meg gryteskrubb for å fjerne papir og alle limrester. Godt! :-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Papir og bittelitt plast er ingen problem. (Feks de saftflaskene med plasttut). 0 Siter
Sør Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Nei, papiret brenner selvsagt opp når glasset smeltes. Og trolig ville du bruke mer energi (varmtvann) på å vaske glassene enn man sparer på å gjenbruke glasset! Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Godt! :-) En liten dråpe i havet, hjelper det og:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.