Gjest Taurus79 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hei! Jeg skal begynne å følge en sånn lynkur nå, og lurer på hvor mange brødskiver 75g brød er, sånn ca. Har ikke vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hvis du skal gå på Grete Roede kurs, så tror jeg at du gjør lurt i å kjøpe deg en vekt. Alle mål kommer jo i gram hos dem.... Bare et lite tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest varierer veldig Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kjøp eller lån en vekt, det er veldig stor forskjell på hvor mye et mørkt helkornbrød veier, og en finere brødtype. Min erfaring er at noen brødskvier veier tre ganger så mye selv om de er like tykke. En liten vekt koster ikke mye! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjøp deg vekt Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 To TYNNE skiver 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.