Gå til innhold

Å "undskylde seg" her inne :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar meg fem minutter inne, har måttet vaske opp og koser meg med en kaffe foran pc.

Skal snart ut og slikke solen igjen, kappe ned et tre og småpusle i gården.

Sånn i løpet av de fem minuttene jeg er her titter jeg litt på de nye trådene som har kommet siden sisst.

Legger merke til - også gjort før - at mange "undskylder seg" med "det er sikkert et dumt spørsmål" ol.

Er det nødvendig at alle spørsmål vi stiller her inne er så fornuftige da ?

Og om man kunne funnet svaret på google på to minutter osv...

Det er da koselig å bable her inne så det kan vel ikke gjøre noe om det er dumt, naivt, lett å finne andre steder osv.osv.osv...?

Eller ?

Nå skal jeg ut og kose meg.

Ha en fin dag alle :)

Gjest Grumpy
Skrevet

Vel...det hender at det irriterer meg at det stilles spørsmål som det går an få få svar på etter to sekunder ved å søke på Google. Hvorfor vedkommende ikke gjør det kan jo ha flere grunner; h*n er for lat til å gjøre det selv, h*n kjenner ikke så godt til søkemotorer og vet ikke bedre, mennesket ønsker kanskje bare "kontakt" med andre mennesker og vil derfor helst stille spørsmål her enn å sulle rundt på nettet etter svar...

Det som derimot burde være unødvendig, er å stille et spørsmål på nytt som er besvart i en annen tråd like nedenfor. Og så kunne kanskje noen være flinkere til å lese tråder før de svarer heller enn å svare direkte fra 100 nyeste, ser litt dumt ut når man får ørten helt like svar av ørten forskjellige personer på et enkelt spørsmål :)

Skrevet

Vel...det hender at det irriterer meg at det stilles spørsmål som det går an få få svar på etter to sekunder ved å søke på Google. Hvorfor vedkommende ikke gjør det kan jo ha flere grunner; h*n er for lat til å gjøre det selv, h*n kjenner ikke så godt til søkemotorer og vet ikke bedre, mennesket ønsker kanskje bare "kontakt" med andre mennesker og vil derfor helst stille spørsmål her enn å sulle rundt på nettet etter svar...

Det som derimot burde være unødvendig, er å stille et spørsmål på nytt som er besvart i en annen tråd like nedenfor. Og så kunne kanskje noen være flinkere til å lese tråder før de svarer heller enn å svare direkte fra 100 nyeste, ser litt dumt ut når man får ørten helt like svar av ørten forskjellige personer på et enkelt spørsmål :)

Hvorfor i all verden irriterer du deg over at folk stiller spørsmål her som de enkelt kunne fått svar på andre steder? Du trenger vel ikke å lese alt som skrives her?

Gjest Grumpy
Skrevet

Hvorfor i all verden irriterer du deg over at folk stiller spørsmål her som de enkelt kunne fått svar på andre steder? Du trenger vel ikke å lese alt som skrives her?

Jeg sa "det hender". Og ofte står jo spørsmålet i overskriften, må blunke da for å unngå å lese det :)

Skrevet

Jeg sa "det hender". Og ofte står jo spørsmålet i overskriften, må blunke da for å unngå å lese det :)

Ja, det er ikke så greit...

Gjest Grumpy
Skrevet

Ja, det er ikke så greit...

Du skjønner ikke spøk du? Tar alt helt dønn alvorlig her inne eller?

Skrevet

Alle de "dumme" spørsmålene og småsnakket er vel en av delene som gjør DOL til et sted man blir værende ;-)

Skrevet

Du skjønner ikke spøk du? Tar alt helt dønn alvorlig her inne eller?

Jeg mente å fleipe litt med deg:-) Beklager hvis det var egnet til å misforstå. Jeg er litt sur fordi jeg må sitte inne og jobbe mens det kryr av folk på badestranda hundre meter unna...

Skrevet

Alle de "dumme" spørsmålene og småsnakket er vel en av delene som gjør DOL til et sted man blir værende ;-)

Det finnes vel ikke dumme spørsmål - bare dumme svar? :-)

"........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg lærte i fordums tider at det ikke finnes noe sånt som dumme svar. Bare dumme spørsmål.

En rettesnor med substans.

petter smart
Skrevet

Det finnes ikke dumme spørsmål, men enkelte av de som spør er tydeligvis idioter.

Skrevet

Ja ;-)

Skrevet

Det finnes ikke dumme spørsmål, men enkelte av de som spør er tydeligvis idioter.

Mulig. Men selv idioter har rett til å stille spørsmål. Og i.o.m at det ikke finnes dumme spørsmål, så blir jo spørsmålet like lite dumt uansett om vedkommende er en idiot eller ikke :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...