Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg har et kjempe dilemma. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med livet mitt akkurat nå. Jeg har 2 små barn og en jobb (vikar), der det er turnusjobbing hvor jeg jobber helger, kvelder, jul, påske osv... Jeg har utdannelse til den plassen. Jeg er rett og slett lei den jobbinga. Jeg trives kjempe godt på jobben, men det er arbeidstidene jeg er lei. Og tanken på at sånn skal jeg jobbe resten av livet og jeg som bare er 25 år.

Det som er i tankene er en helt annen utdannelse. Tenkte jeg skulle begynne med lærerstudie.

Men så begynner det jeg tenker på så mye. Jeg har 2 barn, kommer jeg til å få tid til dem? Også må jeg ta opp studielån, det er også en grufull tanke når man har barn og hus.

Den tanken som er god er ,tenk når jeg er ferdig og fått meg en fast jobb. Da får jeg slik arbeidstid som jeg kunne tenke meg og masse ferie sammen med barna. Det er det jeg vil.

Jeg vet ikke helt hva jeg ville oppnå med dette innlegget, men kanskje noen innspill som fikk meg mer over i den ene eller andre rettningen. Noen som studerer med barn og hvordan det går?

Gjest jackily
Skrevet

Ta utdanning deltid, da får du mere tid til barna og kan jobbe litt ved siden av.

Gjest deltidstudie
Skrevet

Hva med å ta lærerutdanninga som desentralisert? Det tar litt lengere tid å få utdannelsen, men samtidig får du litt mere tid til å jobbe eller være sammen med barna.

Skrevet

Hva med å ta lærerutdanninga som desentralisert? Det tar litt lengere tid å få utdannelsen, men samtidig får du litt mere tid til å jobbe eller være sammen med barna.

Hvor mange år er det? Er det sånn som er over alt? Er det slik at du er f.eks 3 dager i uka på skolen eller er det sammen med de andre bare at det er over lengere tid med eksamner og slik?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...