Gjest suppefan! Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Er det greit å servere kylllingsuppe til lunsj til noen venner nå om dagen? Eller er det for varmt? 0 Siter
Soria Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Jeg spiser i hvert fall ikke noe varmt før kvelden nå når det er så varmt om dagen. Varm suppe blir man jo varm av, og det er vel ikke bra når man er varm fra før. 0 Siter
Gjest supperåd nordfra Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Himmel og hav så mye problemer dere søringer lager av litt varme. Her i Finnmark har vi hatt tropevarme hele sommeren uten å lure på om vi blir for varm eller for kald av maten. Nyt varmen og ta det som det kommer, suppe eller ikke. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Himmel og hav så mye problemer dere søringer lager av litt varme. Her i Finnmark har vi hatt tropevarme hele sommeren uten å lure på om vi blir for varm eller for kald av maten. Nyt varmen og ta det som det kommer, suppe eller ikke. Hvordan vet du at det er en søring som har skrevet innlegget? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Jeg er alltid glad for en god suppe, jeg! Men midt på sommeren ville jeg nok satt enda mer pris på en kald suppe, som feks gazpacho, med godt brød til. 0 Siter
Gjest supperåd nordfra Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Hvordan vet du at det er en søring som har skrevet innlegget? Regner med det. Si ifra hvis jeg tar feil.......................................................... 0 Siter
Soria Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Regner med det. Si ifra hvis jeg tar feil.......................................................... Du tar feil. Jeg er en finnmarking som bor i Troms, og jeg spiser ikke varm mat når det er varmt. 0 Siter
Gjest supperåd nordfra Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Du tar feil. Jeg er en finnmarking som bor i Troms, og jeg spiser ikke varm mat når det er varmt. Hvem fan gjør det? Men hvorfor lage et problem ut av at det er varmt og man ikke har lyst på suppe??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.