Gå til innhold

Suppetid

Anbefalte innlegg

Gjest suppefan!
Skrevet

Er det greit å servere kylllingsuppe til lunsj til noen venner nå om dagen? Eller er det for varmt?

Skrevet

Jeg spiser i hvert fall ikke noe varmt før kvelden nå når det er så varmt om dagen. Varm suppe blir man jo varm av, og det er vel ikke bra når man er varm fra før.

Gjest supperåd nordfra
Skrevet

Himmel og hav så mye problemer dere søringer lager av litt varme. Her i Finnmark har vi hatt tropevarme hele sommeren uten å lure på om vi blir for varm eller for kald av maten.

Nyt varmen og ta det som det kommer, suppe eller ikke.

Skrevet

Himmel og hav så mye problemer dere søringer lager av litt varme. Her i Finnmark har vi hatt tropevarme hele sommeren uten å lure på om vi blir for varm eller for kald av maten.

Nyt varmen og ta det som det kommer, suppe eller ikke.

Hvordan vet du at det er en søring som har skrevet innlegget?

Skrevet

Jeg er alltid glad for en god suppe, jeg!

Men midt på sommeren ville jeg nok satt enda mer pris på en kald suppe, som feks gazpacho, med godt brød til.

Gjest supperåd nordfra
Skrevet

Hvordan vet du at det er en søring som har skrevet innlegget?

Regner med det. Si ifra hvis jeg tar feil..........................................................

Skrevet

Regner med det. Si ifra hvis jeg tar feil..........................................................

Du tar feil. Jeg er en finnmarking som bor i Troms, og jeg spiser ikke varm mat når det er varmt.

Gjest supperåd nordfra
Skrevet

Du tar feil. Jeg er en finnmarking som bor i Troms, og jeg spiser ikke varm mat når det er varmt.

Hvem fan gjør det? Men hvorfor lage et problem ut av at det er varmt og man ikke har lyst på suppe???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...