Gjest Noe som virker Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Tips til god hårkrem, voks ell. lignende som glatter og strukturerer håret og gir en lett wet-look eller småfettete om man vil? Håper dere skjønner hva jeg mener. Jeg har prøvd utrolig mange produkter anbefalt på det varmeste av like mange frisører og parfymeridamer, men *ingen* gjør det de liksom skal. Håret forblir like tørt. Jeg har langt, tykt og sterkt hår og er ikke interessert i noe som gjør håret fyldig, gir volum, fikser slitte tupper eller hva som helst ellers. Det er kun wet-looken jeg mangler. Takk for hjelpen! 0 Siter
Niobe Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Jeg har langt, stritt hår, som ofte stritter litt (dvs mange løse hår som flakser litt). Jeg har kjøpt saltvanns-spray til håret, for å få en sånn rett fra stranden-look i håret. Den funker kjempebra, håret ser liksom vått ut, og deler seg i sekskjoner. De har en billig på H&M, men den gjør håret litt seigt. Jeg har en bedre fra frisør, men husker ikke hva den heter (er ikke hjemme akkurat nå). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.