Gå til innhold

Aå, så flaut

Anbefalte innlegg

Gjest Aragorn&Arwen
Skrevet

Jeg drev og så Ringenes herre, atter en konge. Det er en slik fin film.

På slutten av filmen der Arwen og Aragorn får hverandre ble jeg så rørt at jeg fikk tårer i øynene.

Gutta lo selvsagt av det.

Flaut :-(

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• Åsemor

9

• Dorthe

4

• shandy

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gutta lo fordi din latter oppløste klumpene de selv satt med i halsen.

Du reddet dem, og det fikk du svi for.

Skrevet

Gutta lo fordi din latter oppløste klumpene de selv satt med i halsen.

Du reddet dem, og det fikk du svi for.

Tårene mener du vel. Ikke latteren. Latteren deres løste opp klumpen i halsen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tårene mener du vel. Ikke latteren. Latteren deres løste opp klumpen i halsen.

Du har selvfølgelig helt rett.

Skrevet

Jeg begynte å grine ved middagsbordet i dag, med gjester, da jeg skulle fortelle mamma at hun dama i Judging Amy døde.

Ikke bare tårer i øynene, strigråte!!

Skrevet

Jeg begynte å grine ved middagsbordet i dag, med gjester, da jeg skulle fortelle mamma at hun dama i Judging Amy døde.

Av kreft?

Skrevet

Av kreft?

Hun døde i forbindelse med keisersnitt, så jeg tror ikke det var kreft hun døde av.

Skrevet

Hun døde i forbindelse med keisersnitt, så jeg tror ikke det var kreft hun døde av.

Hvilken dame er det snakk om?

Skrevet

Hvilken dame er det snakk om?

Nei, siden det er snakk om keisersnitt, var det kanskje hun damen som var gravid da!

Følger man med eller følger man ikke med?

Det var kona til broren til Amy. Jeg er dårlig på navn...

:)

Skrevet

Nei, siden det er snakk om keisersnitt, var det kanskje hun damen som var gravid da!

Har ikke fulgt så nøye med på serien..Har bare kjente som er gal etter den. Tenkte kanskje det var moren til Amy som døde først.

Skrevet

Hun heter Gillian.

Og jeg gråt på slutten av den episoden, også...

Skrevet

Hun heter Gillian.

Og jeg gråt på slutten av den episoden, også...

Joda, det er greit. Men å gråte tre ganger i løpet av uka etterpå, pga det? Også midt i en familiemiddag da...

Skrevet

Joda, det er greit. Men å gråte tre ganger i løpet av uka etterpå, pga det? Også midt i en familiemiddag da...

Du er gravid for tiden, er du ikke?

"........................."

Skrevet

Du er gravid for tiden, er du ikke?

"........................."

Joda. Så mamma sa at det var helt normalt, og sa også at det ikke kom til å skje meg.

Da gråt jeg selvsagt litt mer, fordi hun er så snill.

Skrevet

Hormoner, Åsemor, hormoner...

(been there, done that osv...)

;)

Skrevet

Joda. Så mamma sa at det var helt normalt, og sa også at det ikke kom til å skje meg.

Da gråt jeg selvsagt litt mer, fordi hun er så snill.

Kvinners graviditetspsykose er faktisk lettere å ha med å gjøre enn småbarnsmorpsykosen som kommer etterpå :-)

"........................"

Skrevet

Kvinners graviditetspsykose er faktisk lettere å ha med å gjøre enn småbarnsmorpsykosen som kommer etterpå :-)

"........................"

Så de rundt meg kan bare glede seg?

;)

Gjest triste greier
Skrevet

Huff ja det var virkelig en trist episode. Jeg strigråt jeg også. Jeg er ikke gravid.

Skrevet

Akkurat det der er vel filmens dårligste scener, men selvsagt dramaturgisk viktig (helten får heltinnen osv).

For øvrig er det enkleste på jord å få folk til å gråte av film. Norges og Dagbladets Plut Hestenes dekket Cannes-festivalene i mange, mange år og sa visst en gang at han så 'NN-Film', gråt i strie strømmer og slaktet makkverket etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...