Gå til innhold

Aå, så flaut

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni
Skrevet

Det får de tåle. At småbarnsmødre og gravide er psykotiske til tider er hevet over enhver tvil :-)

".........................."

Hm, hva kom først tro, høna eller egget? :-)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• Åsemor

9

• Dorthe

4

• shandy

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hm, hva kom først tro, høna eller egget? :-)

Nå skjønner jeg ikke hva du prøver å si, gitt :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke hva du prøver å si, gitt :-)

...asså, det er ikke så rart om noen reagerer på å bli kalt psykotiske, er det vel? :-)

Skrevet

...asså, det er ikke så rart om noen reagerer på å bli kalt psykotiske, er det vel? :-)

Tja...det kommer jo an på hvor paranoid og nærtagende man er :-)

Et eksempel på småbarnspsykose:

En mor kommer trillende med vognen sin på et relativt trangt fortau. Uten å vente for å se om folk gjør det, regner hun automatisk med at alle skal sprette ut av veien for henne. For det er jo klart: "her kommer jeg med det lille miraklet mitt - alle andre må jo også synes at det er et mirakel, og ha full forståelse for at jeg vil ha alt innrettet etter meg."

For ordens skyld: dette var ikke noen beskrivelse av alle småbarnsmødre - det var et eksempel på en småbarnspsykose.

Gjest Gausrtaus
Skrevet

En mor kommer trillende med vognen sin på et relativt trangt fortau. Uten å vente for å se om folk gjør det, regner hun automatisk med at alle skal sprette ut av veien for henne. For det er jo klart: "her kommer jeg med det lille miraklet mitt - alle andre må jo også synes at det er et mirakel, og ha full forståelse for at jeg vil ha alt innrettet etter meg."

For ordens skyld: dette var ikke noen beskrivelse av alle småbarnsmødre - det var et eksempel på en småbarnspsykose.

Det er mye lettere for en fotgjenger som ikke triller på noe å "Vips" flytte på seg, enn det er for en mor/fra med vogn å "løft, vri og snu" på vognen for å gjøre det samme. hvis en må gjøre dette mye, og det gjør en fordi det kommer folk hele tiden, får en lett senebetennelse, det fikk ihvertfall jeg, og noen gager lot jeg være å flytte på meg mens ofte gjorde jeg det. Noen ganger når jeg ikke flyttet på meg fikk jeg slengkommentarer om "eier veien" osv, og jgjett om jeg hisset meg opp flere ganger. Late single forgjengere som iikke gidd å løfte på seg selv en gang, hmmm...strever ikke noe særlig.

Skrevet

Er barnevogntrilling i det offentlige rom en _psykose_??? Jøss.

Skrevet

Det er mye lettere for en fotgjenger som ikke triller på noe å "Vips" flytte på seg, enn det er for en mor/fra med vogn å "løft, vri og snu" på vognen for å gjøre det samme. hvis en må gjøre dette mye, og det gjør en fordi det kommer folk hele tiden, får en lett senebetennelse, det fikk ihvertfall jeg, og noen gager lot jeg være å flytte på meg mens ofte gjorde jeg det. Noen ganger når jeg ikke flyttet på meg fikk jeg slengkommentarer om "eier veien" osv, og jgjett om jeg hisset meg opp flere ganger. Late single forgjengere som iikke gidd å løfte på seg selv en gang, hmmm...strever ikke noe særlig.

Du har jo ikke skjønt noe av poenget mitt.

"........................."

Skrevet

Er barnevogntrilling i det offentlige rom en _psykose_??? Jøss.

Og du skjønte IHVERTFALL ikke et dugg av poenget.

Skrevet

Og du skjønte IHVERTFALL ikke et dugg av poenget.

Nei, IHVERTFALL ikke.

Skrevet

Nei, alt er igrunn helt jævlig, men det får jeg snakket om på andre forum. :)

Det ordner seg nok.

Så du, jeg hadde rett :-)

Det er sånn typisk amerikansk det der vet du. Dramatikk til det ytterste ;)

Skrevet

Så du, jeg hadde rett :-)

Det er sånn typisk amerikansk det der vet du. Dramatikk til det ytterste ;)

Jepp, tenkte tilogmed jeg skulle skrive det, men det glemte jeg jo helt bort.

Ser ut som det var ny sesong som begynte i dag, så det var jo en dramatisk sesongavslutning forrige uke.

Men det var godt :)

Skrevet

Jeg griner når jeg ser på dagsrevyen og kveldsnytt og sånt jeg. Og når jeg ser talk shows og slikt...Har aldri grått av en film

Skrevet

Joda. Så mamma sa at det var helt normalt, og sa også at det ikke kom til å skje meg.

Da gråt jeg selvsagt litt mer, fordi hun er så snill.

Ååå nå begynner jeg nesten og gråte jeg og, over et så rørende mor/datter-forhold...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...