Gå til innhold

Fantomas - Slayer - hvilken forbindelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte først på Faith No More, deretter på fantomas på cdon.com, og på lista over relaterte artister, dukket Slayer opp.

Hvilken forbindelse har Fantomas med Slayer? Hvem er med i begge?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dave Lombardo spilte trommer i Slayer fram til og med South Of Heaven på midten av 90-tallet.

Han returnerte - så vidt meg bekjent - til Slayer i begynnelsen av dette årtusenet, og spilte i mellomtiden blant annet i Fantomas.

Men det er noen år siden jeg var Slayerfan, så det er ikke sikkert opplysningene mine er 100 % korrekte.

Det er i hvert fall Lombardo som er bindeleddet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

En liten feil der: South of Heaven ble selvsagt utgitt på slutten av 80-tallet. Ikke midten av 90-tallet.

Altså forlot Lombardo Slayer på slutten av 80-tallet.

Skrevet

Dave Lombardo spilte trommer i Slayer fram til og med South Of Heaven på midten av 90-tallet.

Han returnerte - så vidt meg bekjent - til Slayer i begynnelsen av dette årtusenet, og spilte i mellomtiden blant annet i Fantomas.

Men det er noen år siden jeg var Slayerfan, så det er ikke sikkert opplysningene mine er 100 % korrekte.

Det er i hvert fall Lombardo som er bindeleddet.

Du vet at Slayer kommer til Spektrum 15. oktbober? Sammen med Slipknot

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du vet at Slayer kommer til Spektrum 15. oktbober? Sammen med Slipknot

Jeg vet, og jeg vurderer faktisk å ta en tur.

Jeg har ikke noe forhold til Slipknot, ei heller har jeg hørt stort på Slayer de siste årene, men jeg har aldri sett dem live.

I tillegg skal en kompis jeg ikke har sett så mye de siste 10 årene kjøre metalforspiel før den konserten med noen av oss gamle heavygutta, så det er mulig jeg henger meg med der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...