Gjest Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Noen som synes monotone, slitsomme, avhengighetsdannende sommerhits bør bli forbudt? *traller: Noma-noma-ye, noma-noma-noma-ye* (eller no sånn) 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Huff,nå får jeg vel ha den i hodet i natt da (hadde glemt den for en stund)( Er sååå lei den sangen:o( Ja enig med deg,det skulle absolutt ikke vært lov. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg synes vel egentlig at de to tullingene der burde vært forbudt. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om disse to skapningene er hjerneskada eller om de spiller. 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg DIGGER Are og Odin - nesten som slekta de der 0 Siter
Anaïs Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg DIGGER Are og Odin - nesten som slekta de der Enig med deg! 0 Siter
Gjest Finn P. Enga Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Are og Odin er bare helt kule Og så utroooolig morsomme ! :-) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg synes vel egentlig at de to tullingene der burde vært forbudt. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om disse to skapningene er hjerneskada eller om de spiller. Han ene spiller jo.. 0 Siter
Gjest morsomme.... Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg DIGGER Are og Odin - nesten som slekta de der Hvor er det man kan høre are & odin prate? har de radioprogram for tida? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Noma-noma-ye-sangen skulle vært forbudt. Are og Odin er morsomme. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Hvor er det man kan høre are & odin prate? har de radioprogram for tida? De har faste sendinger på Petre. Søk i programoversikten deres. 0 Siter
Gjest søker og søker Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 De har faste sendinger på Petre. Søk i programoversikten deres. hmmm...... søker og søker.... Lurer på hva programmet heter, for jeg får ikke treff på 'are og odin' iallfall.. 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 hmmm...... søker og søker.... Lurer på hva programmet heter, for jeg får ikke treff på 'are og odin' iallfall.. Prøv her: http://www.nrk.no/programmer/radio/are_og_odin/ 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Hvor er det man kan høre are & odin prate? har de radioprogram for tida? Aner ikke - det er bare slump de gangene jeg klarer å stille inn den gamle radioen min på dem 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Are og Odin skal foresten til Kolvereid i helga 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Dragostea Din Tei skulle blitt bannlyst..HATER sangen. Are og Odin synes jeg ikke er i samme klasse som O-zone. Den er litt mindre monoton, etter min mening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.