Gå til innhold

Bryllupstelegram

Gjest skal i bryllup til helgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

Er det noen av dere som har en fin tekst jeg kan skrive på et bryllupstelegram ?

På forhånd takk for hjelpen !

Skrevet

Går det an å sende telegram lenger da? Trodde ikke det fantes lengre jeg.

Skrevet

Om du SKAl i det bryllupet, kan du vel bare ta med kort - i stedet for å sende telegram ? - - eller var det KORT du mente? :)

Skriv noe personlig og hyggelig!

Det er mye mer verdt enn et dikt funnet på et nettsted :)

Skrevet

Om du SKAl i det bryllupet, kan du vel bare ta med kort - i stedet for å sende telegram ? - - eller var det KORT du mente? :)

Skriv noe personlig og hyggelig!

Det er mye mer verdt enn et dikt funnet på et nettsted :)

Joda vi skal i bryllupet, og jeg mener bryllups-kort ....

Det er til et søskenbarn av gemalen som vi har liten kontakt med .... så det er så vanskelig å finne noe personlig å skrive.

Men så syns jeg det er så kjedelig med "de hjertligste gratulasjoner for dagen og fremtiden" ......

Skrevet

Det er til et søskenbarn av gemalen som vi har liten kontakt med .... så det er så vanskelig å finne noe personlig å skrive.

Men så syns jeg det er så kjedelig med "de hjertligste gratulasjoner for dagen og fremtiden" ......

ja, det er litt kjedelig :)

Skriv:

Kjøre Ola og Kari (eller Ellen og Sigurd - el.), vi takker så mye for at dere ville dele dagen deres med oss. Vi håper eketeskapet vil bli like vakkert og solid som bryllupsfesten. Ta vare på hverandre og særlig vennskapet også når håret gråner og kjøpatennene skal inn :)

Lykek til!

Skrevet

.

Skrevet

*trøtt jeg* :)

Gjest takk skal du ha
Skrevet

*trøtt jeg* :)

:o) det skal jeg gjøre :o)

Skrevet

Heisann!

Jeg giftet meg for 3 uker siden, og vi fikk mange kort med dikt i. Jeg synes de var kjempefine jeg.

Her er noen:

Måtte solen alltid skinne

for hvert skritt dere tar,

i vissheten om at dere for alltid hverandre har.

En minnerik dag i livet, for to som hverandre har fått. Måtte lykken til dere smile, vi ønsker dere alt godt.

Ta vare på hverandre i hverdag og i fest. Del både sorg og glede for da blir livet best.

Ønsker dere så mye glede at der aldri vil slutte å smile.....så mye lykke at det holder for hele livet.....og mer kjerlighet enn dere trodde var mulig....gratulerer med den store dagen.

Måtte den store dagen bli fylt med glede og gi dere gode minner.

En skål for dere to.....En skål for lykke, håp og tro.

Ligg rygg mot rygg, så sparer dere staten for barnetrygd :)

En liten gyllen ring det er en lykketing som mye vondt kan vende. Må lykken bli som ringen- uten ende!

Kanskje du kan bruke noen av disse?!

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...