Gå til innhold

Takke seg selv?

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Det var for noen dager siden en større debatt om hvorvidt kvinner kan noe ansvar dersom de blir voldtatt. Mange kvinner argumenterer sterkt for at de skal kunne kle seg som de vil, gå hvor de vil, flørte med hvem de vil, bli med hvem de vil hjem osv. uten å ha noe ansvar for en evt voldtekt.

Denne mentaliteten har muligens ført til at kvinner tror/mener de skal kunne gjøre hva som helst uten å ha noe ansvar for konsekvensene.

Alle vet at en må låse dørene til leiligheten sin, selv låser jeg døra også når jeg er hjemme.

Håper, og tror, de ikke får noe igjen på forsikringa. Det bør i alle fall være sterkt redusert.

Skrevet

Det var for noen dager siden en større debatt om hvorvidt kvinner kan noe ansvar dersom de blir voldtatt. Mange kvinner argumenterer sterkt for at de skal kunne kle seg som de vil, gå hvor de vil, flørte med hvem de vil, bli med hvem de vil hjem osv. uten å ha noe ansvar for en evt voldtekt.

Denne mentaliteten har muligens ført til at kvinner tror/mener de skal kunne gjøre hva som helst uten å ha noe ansvar for konsekvensene.

Alle vet at en må låse dørene til leiligheten sin, selv låser jeg døra også når jeg er hjemme.

Håper, og tror, de ikke får noe igjen på forsikringa. Det bør i alle fall være sterkt redusert.

Ditto! :)

Gjest teatrika
Skrevet

Hehe. hun skulle studere...laptop'en ble stjålet...også sier hun at hun må bruke studielånet på å kjøpe ny gitar!! Skulle hun ikke da ha prioritert ny pc?? Sier vel litt om jenta, generelt!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...