Gjest synes nå jeg :) Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 http://bt.no/lokalt/bergen/article277175 Riktignok utrolig synd for dem det gjelder.. men å forlate døra ulåst midt i sentrum av norges nest største by, er ikke det temmelig tankeløst? Uflaks ja, men ganske unødvending. 0 Siter
petter smart Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Det var for noen dager siden en større debatt om hvorvidt kvinner kan noe ansvar dersom de blir voldtatt. Mange kvinner argumenterer sterkt for at de skal kunne kle seg som de vil, gå hvor de vil, flørte med hvem de vil, bli med hvem de vil hjem osv. uten å ha noe ansvar for en evt voldtekt. Denne mentaliteten har muligens ført til at kvinner tror/mener de skal kunne gjøre hva som helst uten å ha noe ansvar for konsekvensene. Alle vet at en må låse dørene til leiligheten sin, selv låser jeg døra også når jeg er hjemme. Håper, og tror, de ikke får noe igjen på forsikringa. Det bør i alle fall være sterkt redusert. 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Det var for noen dager siden en større debatt om hvorvidt kvinner kan noe ansvar dersom de blir voldtatt. Mange kvinner argumenterer sterkt for at de skal kunne kle seg som de vil, gå hvor de vil, flørte med hvem de vil, bli med hvem de vil hjem osv. uten å ha noe ansvar for en evt voldtekt. Denne mentaliteten har muligens ført til at kvinner tror/mener de skal kunne gjøre hva som helst uten å ha noe ansvar for konsekvensene. Alle vet at en må låse dørene til leiligheten sin, selv låser jeg døra også når jeg er hjemme. Håper, og tror, de ikke får noe igjen på forsikringa. Det bør i alle fall være sterkt redusert. Ditto! 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Hehe. hun skulle studere...laptop'en ble stjålet...også sier hun at hun må bruke studielånet på å kjøpe ny gitar!! Skulle hun ikke da ha prioritert ny pc?? Sier vel litt om jenta, generelt!? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.